  • Data: 2019-07-21 12:59:44
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > [...]
    >
    > To jest jedno, ale jak to jest faktycznie 5 minut roboty, a mechanik
    > rzucil 1000, bo widzi, ze klient bogaty, to nie jest calkiem
    > uczciwe.

    Hmm, sytuacja troche przejaskrawiona ale wrocmy do wczesniej pokazanej
    sytuacji: za wymiane pewnej czesci jedne warsztaty biora 50zł a inne 150.
    To jest uczciwe czy nie?

    > Ale byla we wrocku, chyba jeszcze za PRL taka sprawa - wymiana
    > uszczelki w pralce - tej od drzwi do bebna. Przyszedl majster,
    > wymienil szybko, skasowal drogo. Serwis byl fabryczny, o
    > odpowiedzial: "wymiana tej uszczelki jest pracochlonna, bo wymaga
    > demontazu wielu czesci pralki i dlatego kosztuje ile kosztuje.
    > Niektorzy nasi pracownicy potrafia to zrobic bez demontazu, operujac
    > w dostepnej szczelinie. Nie zamierzamy ich za to karac".
    >
    > Identycznie jak to z tymi zarowkami czesto obecnie.

    Moj przykład był oparty na prostej usłudze wymiany czesci polegajacej na
    odkreceniu dosłownie 4 srub i wymianie czesci. Nic bardzo
    skomplikowanego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac