  • Data: 2019-07-21 13:29:13
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-21 o 13:06, Cavallino pisze:

    > Bo kto tak powiedział, że muszę?
    > Nie muszę - nie mam takowego obowiązku.

    Do tego widzę sprowadza się cała dyskusja.
    Obowiązku nie masz, ale za nieznajomość rynku się płaci.
    Niezorientowany klient nie buduje rynku.

    > Ale już korzystanie z tej niewiedzy przez kogoś kto wie,
    > profesjonalistę, podlega pod kodeks karny.
    > Poczytaj sobie w nim o wykorzystywaniu błędu.

    Nie żebym chciał bronić oszustów,
    ale to trudne do udowodnienia.

    > Nie - to jest naciągactwo.
    > W drastycznych przypadkach oszustwo.

    Nie. To jest wolny rynek. Sam piszesz, że na jakieś tam
    usługi drugi raz byś się nie nabrał/zdecydował albo
    korzystasz z grupona, żeby mieć coś taniej.
    Tzn, że potrafisz sobie poradzić i odszukać najlepszą dla siebie wersję
    usługi mimo, ze nie ma obowiązku posiadania takiej wiedzy.

    > Zrobię Panu za tysiąc ale za dwa tygodnie a jak na jutro to za pięć
    >
    > Jeśli tylko to tak powiesz, to nie widzę problemu.
    > Gorzej, że większość mówi tylko że zrobi na jutro za 5 tysiaków.
    > A niezorientowany klient, myśli że to normalna cena.

    Niezorientowany klient to jest odrębna kategoria w tych zawodach
    szukania najlepszej ceny.