  • Data: 2019-07-21 13:37:21
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-07-2019 o 13:29, cef pisze:

    > Do tego widzę sprowadza się cała dyskusja.
    > Obowiązku nie masz, ale za nieznajomość rynku się płaci.

    Owszem - można zostać oszukanym.
    I nie ma to nic wspólnego z uczciwością takich oferentów.

    > Niezorientowany klient nie buduje rynku.

    > Nie żebym chciał bronić oszustów,
    > ale to trudne do udowodnienia.

    Dlatego oszuści sobie wygodnie żyją.
    Ale nadal to nie zdejmuje z nich łatki oszustów.

    > Nie. To jest wolny rynek.

    Nie - to jest wolny rynek, ale z całą masą oszustów, którzy chcą w rok
    zarobić na Mercedesa albo w dwa na dom.

    >Sam piszesz, że na jakieś tam
    >  usługi drugi raz byś się nie nabrał/zdecydował albo
    > korzystasz z grupona, żeby mieć coś taniej.
    > Tzn, że potrafisz sobie poradzić i odszukać najlepszą dla siebie wersję
    > usługi mimo, ze nie ma obowiązku posiadania takiej wiedzy.

    I co w związku z tym?
    Nadal oceniam to jako obronę przez oszustwami, a nie żaden tam wolny rynek.
    Są mniej rozgarnięci, którzy mają prawo tacy być, w przeciwieństwie do
    rzekomego prawa oszusta do dowolnego zawyżania ceny.

    > Niezorientowany klient to jest odrębna kategoria w tych zawodach
    > szukania najlepszej ceny.

    Ale o nim mówimy.
    Zorientowanego nie oszukasz.