eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFORe: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 05 Dec 2010 17:28:36 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <4cfa8fcd$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <idfl7h$12oe$1@news.mm.pl> <4cfb6696$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <idfq5u$m4q$1@news.mm.pl> <4cfbafbf$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
    <idgccg$1gke$1@news.mm.pl>
    In-Reply-To: <idgccg$1gke$1@news.mm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <4cfbbdb3$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.159.141
    X-Trace: 1291566515 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27039 83.25.159.141:15869
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331708
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-05 16:48, Karolek pisze:

    >> Ale tak to jest, jak ktoś się uczy jeździć z Wikipedii i internetu, a
    >> nie w samochodzie.
    >
    > Widac u Ciebie duzo zlej woli.

    Po prostu prezentujesz bardzo powszechną wśród kierowców postawę.

    Bo oczywiście w laboratoryjnych warunkach, na które się powołujesz,
    można uzyskać takie wyniki o jakie Ci chodzi.
    Można zrobić tak że przygotowany do tego kierowca, mając narysowaną na
    drodze linię od której ma rozpocząć hamowanie, zatrzyma się szybciej
    blokując koła niż hamując z ABS.

    I tu kończy się teoria.

    Ale jak mówi Wilq - jest takie miejsce "gdzie kończy się szatnia, a
    zaczyna trawa" i tym miejscem jest prawdziwa droga.
    A na drodze nie ma narysowanej linii na której należy zacząć hamowanie i
    nie ma dużej ilości prób dla uśrednienia wyniku.

    I tu już się okazuje że kierowca z ABS-em, nawet o wiele mniej
    doświadczony, w nagłej sytuacji awaryjnej może zatrzymać się szybciej
    niż kierowca który ABS nie ma.


    >> Ale jak widać efekty internetowej nauki jazdy muszą być niezłe skoro
    >> przy kimś z taką wiedzą nawet kierowcy F1 nie są cudowni.
    >>
    >
    > Bo nie sa, nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i
    > ze ich kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to
    > oni maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS...

    Bardzo ciekawe podejście.
    A mógłbyś tak dla orientacji umiejscowić swoje umiejętności kierowania
    samochodem w odniesienia do tych dzieci grających na PS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: