  • Data: 2010-12-05 20:02:58
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-05 17:28, Tomasz Pyra pisze:

    > Po prostu prezentujesz bardzo powszechną wśród kierowców postawę.

    A wyciagasz te wnioski nie z wiedzy o tym jak jezdze, tylko co napisalem.
    Taak, zapewne duzo wiesz na temat stanu moich umiejetnosci :P

> [...]
    > drodze linię od której ma rozpocząć hamowanie, zatrzyma się szybciej
    > blokując koła niż hamując z ABS.
    >
    > I tu kończy się teoria.
    >
    > Ale jak mówi Wilq - jest takie miejsce "gdzie kończy się szatnia, a
    > zaczyna trawa" i tym miejscem jest prawdziwa droga.
    > A na drodze nie ma narysowanej linii na której należy zacząć hamowanie i
    > nie ma dużej ilości prób dla uśrednienia wyniku.
    >
    > I tu już się okazuje że kierowca z ABS-em, nawet o wiele mniej
    > doświadczony, w nagłej sytuacji awaryjnej może zatrzymać się szybciej

    Dobra, dobra, Twoje slowa przeciwko moim, jak juz pisalem slowa na PMS
    sa niewiele warte.
    Wiec zatem moze odnies sie do tego systemu ABS Plus i konkretnego
    artykulu na stronie samaru.

    > Bardzo ciekawe podejście.
    > A mógłbyś tak dla orientacji umiejscowić swoje umiejętności kierowania
    > samochodem w odniesienia do tych dzieci grających na PS?

    Chyba napisalem wyraznie, abysmy zostawili moja ocene kierowcow F1, a
    zajeli sie wlasciwym tematem.
    Mozna wiedziec, czemu kolejny raz wycinasz najwazniejsze fragmenty i
    moje konkretne pytania pozostawiasz bez odpowiedzi?

    --
    Karolek