  • Data: 2010-12-06 12:27:52
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-06 12:16, Tomek Kańka pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^

    > Przyciąłem Ci Twoją własną wypowiedź, żeby Ci było łatwiej czytać.

    Boze ludzie ile wy macie lat.
    To bylo luzne, zaczepne zdanie, bo juz mnie wqrwia ciagle schodzenie z
    tematu, byleby tylko nie przyznac, ze sie nie ma racji.
    Co rusz podaje czy to link do danych (podobno wymyslonych, nie mam jak
    sprawdzic, wiec przyjmuje ta teze), czy to do innego opisu (jak narazie
    nikt go nie podwaza), potwierdzajacego jak to niektorzy twierdza moje
    wymysly i nikt nie probuje sie wypowiedziec w tej materii, za to rzuca
    haslami o F1, pianistach i niewiadomo kim, uporczywie wycinajac moje
    pytania i udajac, ze ich nie ma.
    Wybacz, tak prowadzona dyskusja jest irytujaca, stad takie wrzuty.
    F1 mi sie nie podoba, nie jara mnie, podobnie jak wyscigi na 1/4 mili i
    inne bzdety, napisalem wyraznie, ze nie mam ochoty na ten temat
    dyskutowac, za to oczekuje, ze ktos w koncu bedzie mial jaja, i zacytuje
    ten opis ze strony samar.pl i sie do niego odniesie.
    Moze tam tez klamia, moze VW tez jest w bledzie, ale ludzie podyskutujmy
    o tym, a nie sprowadzajmy dyskusje do absurdu.

    --
    Karolek