  • Data: 2009-01-29 15:59:27
    Temat: Re: Canon przesiadka z 450D (40D - 50D).
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Jan., 16:40, Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie> wrote:

    > Po to sa aparaty z roznych polek by moc roznym osobo dogodzic.
    > Widocznie ta polka jest nie dla ciebie. Dla mnie mala lekka dyskretna
    > lustrzanka to ideal. 450D jest pod tym wzgledem OK,

    tak pod tym wzgledem jest o.k.. maly lekki
    ale z dyskrecja juz gorzej bo glosny i do tego nieostro pracujacy af.
    coz mi z malego aparatu , ktory nieostrzy ?

    ale poprzednie
    > modele byly fajniejsze bo delikatnie mniejsze. Olympusy sa pod tym
    > wzgledem swietne. Lekki, malenki aparat, obiektyw mieszczacy sie w dloni
    > a dajacy odpowiednik 300mm dla FF. I to wszystko ciagle przy matrycy
    > wiekszej niz paznokiec (jak w kompaktach).
    > Sam uzywam 40D i dla mnie jedyna jego wada to waga.

    tak zgadzam sie z tym to jedyna chyba istotna wada.
    wlasciwie nie rozumiem dlaczego canon decydowal sie na ciezka
    elektronowa obudowe w tam modelu ?
    gdyby byla wersja B identyczna ale z tworzyw sztucznych jak np dawny
    canon 5 to pewne bym te wybral.

    XXX