  • Data: 2009-01-30 21:10:19
    Temat: Re: Canon przesiadka z 450D (40D - 50D).
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lukawar" <l...@g...pl> napisał
    > a ja bym prosił o tę listę wad, namyślam się nad zakupem tego canonka, a i
    > innym przyda się opinia posiadacza. Dużo ludzi na forach psioczy na ten
    > model, ale jakoś nigdy nic konkretnego.
    > pozdr

    wiesz co psioczą?
    głównie to ze nieprofesjonalnie wygląda, plastik nie ten, itp
    to juz rzecz gustu
    ja dorzuciłem grip i jest rewelacyjny uchwyt teraz

    a jak sie ktos chce onanizować plastikiem to niech kupuje Nikona D80 -
    wyglada na profesjonalny aparat, moze dupy lepiej lgną ;))))
    podkreslam słowo wyglada ;)

    ja wole jednak podniecać sie zdjeciami.........

    a ktos kto ma oczy to i tak zobaczy ze to amatorski sprzet, a wieksza
    pozostałość ;) i tak kazdy aparat ktory nie miesci sie do kieszeni uwaza za
    profesjonalny ;)))))

    --

    Sebastian