  • Data: 2009-01-29 23:29:51
    Temat: Re: Canon przesiadka z 450D (40D - 50D).
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i...@w...pl pisze:
    > Nie spodziewałbym dużo lepszego ISO, moze powinienes zainteresować się
    > używanym 5D?
    > Powiedz jeszcze czego oczekujesz po zdjęciach? W jakich rozmiarach je
    > drukujesz?
    > Jakie masz szkła?

    Na razie mam kit 18-55 IS, do tego Sigma 28-70 f/2.8-4, i 70-200 f/4 L.
    W planach mam stałkkę 85 f/1.8 lub coś podobnego, albo jakiś zoom typu
    24-105.

    Chciałbym focić koszykówkę. Zdaję sobie sprawę, że szkła mam marne,
    dlatego "nadrabiam" ISO, np:
    http://img90.imageshack.us/my.php?image=img0082dg1.j
    pg
    http://img214.imageshack.us/my.php?image=mg02652nj2.
    jpg

    Nie będę się tym zajmował profesjonalnie, przynajmniej na tę chwilę. :)

    Pzdr.

    --
    Paweł B.
    botul.pl