  • Data: 2009-01-29 15:40:40
    Temat: Re: Canon przesiadka z 450D (40D - 50D).
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie> szukaj wiadomości tego autora

    > Wg mnie, najważniejsza wada to wielkość, a raczej jej brak. Pomimo, że
    > nie mam specjalnie wielkich dłoni, trzymam toto trzema palcami.
    > Ergonomia tak małego aparatu jest bardzo słaba. Miniaturyzacja powinna
    > mieć jakieś granice.

    Po to sa aparaty z roznych polek by moc roznym osobo dogodzic.
    Widocznie ta polka jest nie dla ciebie. Dla mnie mala lekka dyskretna
    lustrzanka to ideal. 450D jest pod tym wzgledem OK, ale poprzednie
    modele byly fajniejsze bo delikatnie mniejsze. Olympusy sa pod tym
    wzgledem swietne. Lekki, malenki aparat, obiektyw mieszczacy sie w dloni
    a dajacy odpowiednik 300mm dla FF. I to wszystko ciagle przy matrycy
    wiekszej niz paznokiec (jak w kompaktach).
    Sam uzywam 40D i dla mnie jedyna jego wada to waga.

    A moja zasada glosi ze najlepszy aparat to nie ten ktory jest najlepszy,
    tylko ten ktory akurat MASZ przy sobie gdy jest najbardziej potrzebny.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl