  • 1. Data: 2009-01-29 13:28:19
    Temat: Canon przesiadka z 450D (40D - 50D).
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl>

    Witam,

    aktualnie jestem posiadaczem C 450D, i jestem z niego w miarę
    zadowolony, ale brakuje mi wysokich iso z dobrą jakością. Druga rzecz to
    solidniejszy korpus i lepszy chwyt.
    Wacham się pomiędzy C 40D, a 50D. Różnica w cenie to około 1000 pln, co
    nie jest mało przy tym zakresie cenowym.
    Co zyskam kupując 50D?
    Z wymienianych parametrów różnice są w matrycy (megapiksele mnie nie
    obchodzą, zdaję sobie sprawę, że to chwyt marketingowy) no i procesorze
    Digic.

    Co polecacie? Czy ktoś z szanownych grupowiczów przesiadał się z 40D na
    50D? Tu miałbym najbardziej obiektywną ocenę.

    Pozdrawiam,

    --
    Paweł B.
    botul.pl

  • 2. Data: 2009-01-29 13:30:57
    Temat: Re: Canon przesiadka z 450D (40D - 50D).
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł B. wrote:

    > Co zyskam kupując 50D?

    Mikroregulację AF.

  • 3. Data: 2009-01-29 13:38:59
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    "Paweł B." napisał:
    > Wacham się pomiędzy C 40D, a 50D.

    Musisz się wąchać wśród aparatów fotograficznych? Czyzbyś aż tak mocno
    zalatywał?

    > Co polecacie?

    Mycie. ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2009-01-29 13:40:04
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    > Co zyskam kupując 50D?

    Lepszy wizjer.

    Waldek

    www.waldek.sewera.pl

  • 5. Data: 2009-01-29 13:44:39
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl>

    Akarm pisze:

    > Musisz się wąchać wśród aparatów fotograficznych? Czyzbyś aż tak mocno
    > zalatywał?

    > Mycie. ;)

    O cholera... Waham, waham, waham... :D

    Pzdr.

    --
    Paweł B.
    botul.pl

  • 6. Data: 2009-01-29 13:47:32
    Od: i...@w...pl

    > Wacham się pomiędzy C 40D, a 50D. Różnica w cenie to około 1000 pln, co
    > nie jest mało przy tym zakresie cenowym.

    Nie spodziewałbym dużo lepszego ISO, moze powinienes zainteresować się
    używanym 5D?
    Powiedz jeszcze czego oczekujesz po zdjęciach? W jakich rozmiarach je
    drukujesz?
    Jakie masz szkła?

    Maciek

  • 7. Data: 2009-01-29 14:03:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł B. pisze:
> [...]
    > Wacham się pomiędzy C 40D, a 50D. Różnica w cenie to około 1000 pln, co
    > nie jest mało przy tym zakresie cenowym.

    Niewiele.
    Zacznij od gripa.

    > Z wymienianych parametrów różnice są w matrycy (megapiksele mnie nie
    > obchodzą, zdaję sobie sprawę, że to chwyt marketingowy)

    Źle sobie zdajesz sprawę - megapikseli jest naprawdę tyle, ile jest.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-01-29 14:16:12
    Od: j...@a...at

    On 29 Jan., 14:28, "Paweł B." <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Co polecacie? Czy ktoś z szanownych grupowiczów przesiadał się z 40D na
    > 50D? Tu miałbym najbardziej obiektywną ocenę.

    mialem wszystkie 3 aparaty i zeby sie nie rozwodzic:
    450d to najgorszy badziew jaki mialem w zyciu. Tylko raz mialem cos
    tak niefunckjonujacego w swoich rekach , och sorry przypomnialem sobie
    ze wbrew woli bylem raz przez 3 miesiacem posiadaczem pf 126p - to tez
    dostarczalo podobnego zadowolenia :-(.

    40 d - b dbry aparat pod prawie kazdym wzgledem , a pod kazdym lepszy
    od 450d.

    jezeli cos w 40 d wymagalo poprawienia to zostalo porawione w 50d.

    zalety 450 d
    mala , zgrabna lekka obudowa - calosc ergonomiczna.
    dobrze dzialajacy i fajnie umieszczony wylacznik glowny.
    maly pobor pradu/wydajna bateria.

    wad nie wymieniam gdyz ich za duzo

    50 d- zaleta: fantastyczna matryca.

    co do interesujacych cie problemow.
    w 50d szumy sa nizsze niz w 450 d ale nie jest to roznica zasadnicza.
    do uzytku w powiekszeniu skali monitora do 3200 iso granica bolu nie
    jest jeszcze przekroczona - w skali 100% szumy sa juz wyraznie
    widoczne - czyli w tej skali trzeba zwiekszyc odleglosc obserwacji.

    swietny sRaw - na 7,5 mpx ( i taki uzywam , nie ma potrzeby na 15 mpx
    dopoki sie nie robi wydrukow A3 - a kto je robi ? ).

    50d w stosunku do 40 d to ewolucja za wyjatkiem powiedzialbym
    matrycy , ktora nazwalbym rewolucyjna.

    podobnie jak w 40d swietny piekielenie szybki af.
    jabym dolozyl te 1000 pln ze wzgledu na matryce.
    justacja af jest ale jej nie potrzebowalem gdyz af dziala bez zarzutu.

  • 9. Data: 2009-01-29 14:23:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
> [...]
    > tak niefunckjonujacego w swoich rekach , och sorry przypomnialem sobie
    > ze wbrew woli bylem raz przez 3 miesiacem posiadaczem pf 126p - to tez

    Ja natomiast uważam, że to jeden z najlepszych korpusów jaki znam - choć
    chyba mogę to napisać o dowolnej współczesnej lustrzance.
    Ale ja się nie znam, ja tylko zarabiam na pstrykaniu do reklam...

    A tak już serio - polecam archiwum, gdzie bezksywy/żeglownik/jansal/kto
    wie kto jeszcze, wciąż ta sama osoba pokazuje jak sobie nie radzi z
    zaawansowaną techniką :)

  • 10. Data: 2009-01-29 15:17:23
    Od: "lukawar" <l...@g...pl>

    >zalety 450 d
    >mala , zgrabna lekka obudowa - calosc ergonomiczna.
    >dobrze dzialajacy i fajnie umieszczony wylacznik glowny.
    >maly pobor pradu/wydajna bateria.
    >
    >wad nie wymieniam gdyz ich za duzo

    a ja bym prosił o tę listę wad, namyślam się nad zakupem tego canonka, a i
    innym przyda się opinia posiadacza. Dużo ludzi na forach psioczy na ten
    model, ale jakoś nigdy nic konkretnego.
    pozdr