  • Data: 2009-01-31 08:00:00
    Temat: Re: Canon przesiadka z 450D (40D - 50D).
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz co psioczą?
    > głównie to ze nieprofesjonalnie wygląda, plastik nie ten, itp

    nie sadze.

    akurat zaleta tego aparatu jest niewielki ciezar , zgrabna mala
    obudowa , calkiem przyzwoity plastilk ,ergonomia jest b. dobra.
    obsluga tez nie zla choc nieco bardziej uciazliwa niz w modelach
    wyzszych z drugim pokretlem , czy tez wogole w modelach
    rownorzednych innych producentow z drugim pokretlem - tego brakuje.
    argumnetu , ze wyglada nieprofesjonalnie nie mozna brac powaznie.
    kazdy aparat jesli bedzie zarabial pieniadze staje sie
    profesjonalnym , jesli bedzie lezal zamkniety w szafie uzywany tylko
    okazjonalnie bedzie amatorskim.

    na ogol jesli nie ma sie czegos konkretnego do powiedzenia uzywa sie
    terminu " profesjonalny " , "nieprofesjonalny"

    XXX