eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyC4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrzaRe: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Date: Tue, 13 Dec 2011 09:54:54 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 75
    Message-ID: <o...@l...mshome.net>
    References: <1aj6gw7ng6rg2$.1ol4hbwg2hsdl$.dlg@40tude.net>
    <jc5lr6$5d9$1@inews.gazeta.pl> <jc5r9h$osu$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jc727l$oiv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host247.hbrp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323766494 45 217.153.86.247 (13 Dec 2011 08:54:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Dec 2011 08:54:54 +0000 (UTC)
    X-User: gorbinet
    User-Agent: Opera Mail/11.60 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420115
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 13-12-2011 o 09:26:28 AL <a...@s...tam> napisał(a):


    > czyzby znowu ksiegowi zaczeli wtracac swoje paluszki w produkcje?
    >
    > Mialem wlasnie nadzieje, ze po FL (poznaje, bo swiatla dzienne ledowe sa
    > w zderzakach) jakosc sie poprawi i wyeliminowane zostana bolaczki
    > dotychczasowe

    Od czasów Xsary Picasso jest coraz gorzej. C4GP z początków produkcji to
    zupełnie inny samochód niż C4GP po FL.
    Poniżej masz listę co zniknęło z C4P/C4GP po FL:

    - oświetlenie kameralne (dostępne tylko w skórze wcześniej każdy excl.)
    - nakładki progów w tylnych drzwiach
    - podświetlenie przednich kieszeni w drzwiach
    - poduszka kolanowa
    - wzmocnienia drzwi
    - podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (brak nawet w excl.)
    - zawieszenie pneumatyczne (C4P)
    - zmiana koloru zegarów
    - zmiana ilości wyświetlanych informacji na zegarach
    - brak możliwości włączenia pozycyjnych świateł tylko po jednej stronie
    samochodu
    - zakończenia plastikowe szyn tylnych foteli
    - brak możliwości wyłączenia lusterka elektrochromatycznego
    - brak automatycznego obiegu wewnętrznego
    - brak rolety tylnej szyby (C4P)

    Elementy wnętrza które w C4GP były wykonane ze stopu ZNAL - po FL
    występują jako plastikowe, lakierowane.

    Kiedyś Citroen miał bardzo dobre zabezpieczenia antykorozyjne, teraz w
    nowym C4GP podwozie praktycznie ma samą gołą blachę, fabryczna "pianka"
    występuje tylko w pasie 15-20 cm po obwodzie, reszta płyty podłogowej to
    goła blacha.
    Tak jak jakiś czas temu skończyły się niezawodne silnki diesla VV/Audi,
    zgasł mit niezawodnej Toyoty - tak teraz kończy się nierdzewiejący Citroen.

    Lakier na samochodzie jest wodorozcienczalny i tak marnej jakości, że
    plastikowe maskownice (na klapie tylnej) powodują jego wytarcie do gołej
    blachy. W rocznym samochodzie pojawiają się "purchle" rudej.
    Ślady po owadach na przedniej masce, serwis blacharski Citroena
    zasugerował zostawić w spokoju - chemiczne środki mogą zmatowić lakier,
    polerowanie jest ryzykowne ze względu na bardzo małą grubość powłoki.

    Pzdr
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: