eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyC4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza › Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
  • Data: 2011-12-13 09:26:28
    Temat: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-12-13 06:55, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Dnia 12-12-2011 o 22:21:52 AL <a...@s...tam> napisał(a):
    >
    >
    >>
    >> mam 4ta 'france' z kolei - i zadnych problemow
    >> zastanawiam sie wlasnie nad kolejna 'franca' (z szefronami)
    >>
    >> W rodzinie tez jest pare aut z szewronami na masce i nikt sie nie
    >> skarzy (i kupuja kolejne rowniez 'france')
    >
    > To się lepiej jeszcze raz zastanów. W moim przypadku - C4GP też jest
    > czwartym francuskim i na pewno będzie ostatnim Citroenem.
    > Przyczynił się do tego głownie serwis Citroena, który traktuje klientów
    > - tandetne materiały we wnetrzu - złażąca guma pokrywająca plastiki,
    > delikatny stelaż foteli ("buja" się zarówno oparcie jak i siedzisko,
    > naprawiane w ASO 3 razy), pekająca/wycierająca się "skóra" kierownicy itp.
    >
    czyzby znowu ksiegowi zaczeli wtracac swoje paluszki w produkcje?

    Mialem wlasnie nadzieje, ze po FL (poznaje, bo swiatla dzienne ledowe sa
    w zderzakach) jakosc sie poprawi i wyeliminowane zostana bolaczki
    dotychczasowe (na cytrynkowym forum sporo ludzi skarzylo sie na pekajace
    gabki w boczkach fotelu - od wysiadania) - z tego co piszesz o
    materialach znaczy, ze moze byc jeszcze gorzej niz w pierwszych
    wersjach? (w tym C4P po FL nie siedzialem w srodku, ale wczesniejsza
    wersja wydawala sie byc OK)

    A odnosnie kierownicy - slyszalem sporo narzekan na schodzaca skore
    (dotyczylo to zwlaszcza C5 poprzedniej generacji).
    Mialem w poprzedniej Xsarze kier. skorzana, teraz mam w Picasso - od 4
    lat nie ma sladu zuzycia tego elementu (fakt, nie pracuje na budowie, to
    ostrej skory nie mam ;) W sluzbowym C4 nie mam niestety skory - wiec
    sie nie wypowiem, ale pamietam, ze w poprzednim sluzbowym Fordzie Fusion
    - skora luszczyla sie jak cholera - wygladalo to bardzo paskudnie.

    > To wszystko dzieje się w C4P/C4GP po FL czyli w modelach produkowanych
    > od jesieni 2010 - Citroen zastosował "optymalizację kosztową", która
    > zbiża jakość jego nowych wyrobów do poziomu najtandetniejszej
    > chinszczyzny. Wszystkie te problemy byłyby do "przełknięcia" gdyby
    > serwis gwarancyjny był normalny - w przypadku Citroena niestety nie jest.
    >
    sie przejade z ciekawosci poogladac.
    Zakladam soebie jeszcze min. rok uzytkowania obecnego dupowozu - wiec
    mam czas na przemyslenia. W kazdym badz razie na chwile obecna
    przodowalo na liscie nastepcy obecnego XP wlasnie C4P, nastepny
    C-Crosser (bo nowy outlander nie podoba mi sie z pyska).

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: