  • Data: 2011-12-15 10:51:08
    Temat: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scobowski <s...@a...tlen.pl> napisał(a):

    > "zazwyczaj" to słowo-klucz tutaj. Mam słabe porównanie dizel-dizel
    > tutaj, ale dCi w reni jest bez porównania kulturalniejsze, niż np. 2,5V6
    > TDi w audikach (kombi:P), HDi w osobowym pugu, tdci w focusie, tdi w
    > golfie IV.. Baba miała przedtem 2,8-30V ACK benzynowego - i z tym siłą
    > rzeczy nie ma jak konkurować :P ale..
    > zawieszenie - też rzecz względna, być może z uwagi na wiek "technologii"
    > - A4-ka miała wielowahacz; utrzymywany wraz z amorkami w "fabrycznym"
    > stanie na jakichś febi-kach albo innych miele- IMO bardzo dobre i
> [...]
    Zostawilem cale specjalnie. Zwroc uwage ze pytajacy rozwazal C4 picasso i C5
    kombi. To tak jakbys porownywal scenika i lagune kombi. A nie scenika i
    megange (czy A4). Smiem twierdzic ze jednak jest zauwazalna roznica. IMO
    rowniez w wielkosci bagaznika (na dlugosc i szerokosc). Ja w vanie przez
    cofniete tylne kolo mam plaskie boki, w kombi tyl wystaje, wiec za nadkolem
    mam kilka cm z kazdej strony. I tak sie sklada ze pare rzeczy ktore wchodzi mi
    do kombika nie wchodzi mi do vana (np 7 oktawowe klawisze). Wozek ktory bez
    problemu miescil sie wzdluz auta w kombi, musze teraz wkladac w poprzek w
    wanie, bo bagaznik jest wyzszy ale krotszy. Wielkie walizki w vanie zmieszcze
    dwie (bo znowu tylko w poprzek) w kombi 3 bo wzdluz. Litry i numerki to nie
    wszystko.
    To nie jest tylko fajnosc dla faceta. To jest wiele innych praktycznych
    problemow. ktore znikaja przy odpowiednio duzym vanie oczywiscie. Ale na tej
    zasadzie to do S80 (sedan) rowniez bez problemu zapakowalem pare walizek i
    wozek, smiem twierdzic ze wiecej towaru niz obecnie mieszcze do kompaktowego
    vana. I na pewno jechalo sie fajniej ;-)

    Na temat porownania aut rozniacych sie 10 lat wiekiem ciezko sie wypowiadac,
    ale moze wlasnie tak byc ze nadwozie jest sztywniejsze, a zawieszenie bardziej
    dorobione. A moze po prostu to jest tylko wrazenie, sporo osob zdejmie noge z
    gazu w cytrynie bo sie przechyla, mimo ze mozna zapodac znacznie wiecej bez
    problemow.