-
Data: 2011-12-13 09:54:54
Temat: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 13-12-2011 o 09:26:28 AL <a...@s...tam> napisał(a):
> czyzby znowu ksiegowi zaczeli wtracac swoje paluszki w produkcje?
>
> Mialem wlasnie nadzieje, ze po FL (poznaje, bo swiatla dzienne ledowe sa
> w zderzakach) jakosc sie poprawi i wyeliminowane zostana bolaczki
> dotychczasowe
Od czasów Xsary Picasso jest coraz gorzej. C4GP z początków produkcji to
zupełnie inny samochód niż C4GP po FL.
Poniżej masz listę co zniknęło z C4P/C4GP po FL:
- oświetlenie kameralne (dostępne tylko w skórze wcześniej każdy excl.)
- nakładki progów w tylnych drzwiach
- podświetlenie przednich kieszeni w drzwiach
- poduszka kolanowa
- wzmocnienia drzwi
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (brak nawet w excl.)
- zawieszenie pneumatyczne (C4P)
- zmiana koloru zegarów
- zmiana ilości wyświetlanych informacji na zegarach
- brak możliwości włączenia pozycyjnych świateł tylko po jednej stronie
samochodu
- zakończenia plastikowe szyn tylnych foteli
- brak możliwości wyłączenia lusterka elektrochromatycznego
- brak automatycznego obiegu wewnętrznego
- brak rolety tylnej szyby (C4P)
Elementy wnętrza które w C4GP były wykonane ze stopu ZNAL - po FL
występują jako plastikowe, lakierowane.
Kiedyś Citroen miał bardzo dobre zabezpieczenia antykorozyjne, teraz w
nowym C4GP podwozie praktycznie ma samą gołą blachę, fabryczna "pianka"
występuje tylko w pasie 15-20 cm po obwodzie, reszta płyty podłogowej to
goła blacha.
Tak jak jakiś czas temu skończyły się niezawodne silnki diesla VV/Audi,
zgasł mit niezawodnej Toyoty - tak teraz kończy się nierdzewiejący Citroen.
Lakier na samochodzie jest wodorozcienczalny i tak marnej jakości, że
plastikowe maskownice (na klapie tylnej) powodują jego wytarcie do gołej
blachy. W rocznym samochodzie pojawiają się "purchle" rudej.
Ślady po owadach na przedniej masce, serwis blacharski Citroena
zasugerował zostawić w spokoju - chemiczne środki mogą zmatowić lakier,
polerowanie jest ryzykowne ze względu na bardzo małą grubość powłoki.
Pzdr
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 11:25 BrunoJ
- 13.12.11 15:23 BrunoJ
- 13.12.11 16:53 omega_fan
- 13.12.11 17:16 p0li
- 13.12.11 18:56 uciu
- 13.12.11 19:07 uciu
- 13.12.11 20:52 Marek P.
- 14.12.11 02:53 ALdroid
- 14.12.11 22:44 uciu
- 15.12.11 00:03 scobowski
- 15.12.11 10:51 BrunoJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=