  • 151. Data: 2011-09-01 08:08:58
    Temat: Re: Boje w s?dzie z firm? ubezpieczeniow? zakonczone
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4e5ed958$0$2486$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > OK, dla Ciebie białe może być czarne, a czarne -- białe, Twoje prawo.

    Nie, wręcz przeciwnie.
    Zależność wprost, oznacza dla mnie zależność wprost, a nie uznaniowe "może
    podniosą może nie" jak u Ciebie.

  • 152. Data: 2011-09-01 08:09:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Wtedy się okaże, że połowa aut zarejestrowana jest na emerytów bez
    > prawka.

    Niechby nawet, druga przygoda i emerytom też się zwyżki naliczą, już nie
    mówiąc o braku zniżek na dzień dobry.

  • 153. Data: 2011-09-01 08:11:40
    Temat: Re: Boje w s?dzie z firm? ubezpieczeniow? zako?czone
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Jarek Andrzejewski

    > To są projekcje Cavallina. :>

    Tak, to się nazywa analizą faktów.
    Coś dla ludzi bez wyobraźni niedostępne.

  • 154. Data: 2011-09-01 16:44:07
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zakończone
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    01 Sep 2011 00:59:46 GMT, w <4e5ed902$0$3511$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@x...abc> napisał(-a):

    > begin r...@k...pl

    > Podaj konkretny artykuł. ;)

    Leży wyżej :).

  • 155. Data: 2011-09-01 16:58:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 31 Aug 2011 19:58:33 +0200, w <j3lso5$2ca$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nawet małpa musiała zrozumieć, że chodzi o sprawę cywilną o zapłatę
    > odszkodowanie, a nie o sprawę karną za przestępstwo.

    No widzisz, małpa zrozumiałaby, a tobie nie udało się.
    W wyroku była kara za przestępstwo, a nie za straty materialne (w tym na
    pojeździe).
    Oczywiście, niem ma żadnych wątpliwości, że nic z tego nie rozumiesz (małpa
    dałaby radę).

    PS. Ten wyrok jest zresztą sprzeczny z ustawą o OC, ale to już inna sprawa.

  • 156. Data: 2011-09-01 17:28:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]

    >No widzisz, małpa zrozumiałaby, a tobie nie udało się.
    >W wyroku była kara za przestępstwo, a nie za straty materialne (w tym na

    A co to zmienia Twoim zdaniem?

    "Pozwany wypłacił poszkodowanemu kwotę 5.000 zł zadośćuczynienia, odmówił
    jednak zapłaty na rzecz poszkodowanego kwoty 10.000 zł zasądzonej wyrokiem
    karnym z dnia 8 lipca 2003 r."

    Uważasz, że sposób wypłaty zadośćuczynienia jest różny od innego
    odszkodowania?
    Czy postanowiłeś czepić się brzytwy, tj, zamieszać w kotle, posiłkując się,
    że w tej sprawie była też zasądzona nawiązka?

    No była i co ona zmienia?
    Powoduje że nie kłamałeś, upierając się jak osioł, iż nie jest możliwe
    uzyskanie odszkodowania za wypadek w postępowaniu karnym?
    Nic z tych rzeczy.

    W każdym razie ja na Twoje kolejne krętactwa nie mam po prostu siły.
    EOD
    I PLONK WARNING, gdybyś postanowił wypluć kolejne.

  • 157. Data: 2011-09-01 17:54:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Sep 2011 17:28:34 +0200, w <j3o8b3$v9t$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A co to zmienia Twoim zdaniem?

    Nie, absolutnie nic, przecież ty chciałeś dochodzić roszczeń z tytułu strat na
    pojeździe w procesie karnym :>.

    > W każdym razie ja na Twoje kolejne krętactwa nie mam po prostu siły.

    ROTFL.
    Cavalinio: "2+2=5"
    Ja (lub ktokolwiek inny): "Nie, to 4."
    Cavalinio: "Bzdury! Przecież to jasne, że to 3+2=5. Mam rację! I nie mam siły
    na twoje krętactwa! EOD!! Kapelusz warning!!! PLONK!!!!"

  • 158. Data: 2011-09-01 18:07:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > A co to zmienia Twoim zdaniem?

    >Nie, absolutnie nic, przecież ty chciałeś dochodzić roszczeń z tytułu strat

    LOL !!!
    Nie mogę, dostaje klient czarno na białym że sprawca wypłacił odszkodowanie,
    to mu się rodzaj odszkodowania nie podoba.....
    Ale jak nie zrozumiałeś do tej pory, to już nie pojmiesz.
    PLONK

  • 159. Data: 2011-09-01 18:12:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Sep 2011 18:07:17 +0200, w <j3oajm$871$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie mogę, dostaje klient czarno na białym że sprawca wypłacił odszkodowanie,
    > to mu się rodzaj odszkodowania nie podoba.....

    ROTFL. Mnie się podoba. Nie wiem jak tobie, mnie nie przeszkadza, że dotyczy
    czegoś zupełnie innego niż gardłujesz.

    > Ale jak nie zrozumiałeś do tej pory, to już nie pojmiesz.

    Ależ ja ciebie rozumiem doskonale, po prostu wybrałeś nie ten kolor pastylki...

  • 160. Data: 2011-09-05 13:55:40
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:j3lkv5$1bu$1@news.onet.pl...

    > Może dać Ci namiar na papugę który bierze 10%?
    > I nie dostaje nic gdy przegra?

    Dawaj na grupe - innym tez sie moze przydac.

    --
    Picasso