  • 1. Data: 2011-08-26 17:06:19
    Temat: mania ściągania Wrocław pierwsza estakad od Legnickiej
    Od: s2p <s...@o...pl>

    Witam

    Wrocław pierwsza estakada kierunek z ul Legnickiej na ul. Grabiszyńską.
    Biały dzień, szeroka droga a tu taka ukryta niespodzianka.Bus z czarnymi
    szybkami, na daszku dwie obrotowe kamery z boku radar ustawiony w
    kierunku oddalających się samochodów.

    http://imageshack.us/photo/my-images/192/imag0226a.j
    pg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/263/imag0227i.j
    pg/

    Za 500 metrów ukryty oznakowanych samochód i dwaj uśmiechnięci panowie;)
    Jeden zaprasza po odbiór czerwona latarenką (samochodzik wskazany
    zatrzymuje się a reszta na cm zatrzymuje się z piskiem za nim) drugi
    wystawia blankieciki.

    Czy ktoś widział tam jakieś ostre wypadki?! Skąd taka akcja w tym miejscu?

  • 2. Data: 2011-08-26 17:37:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-26 17:06, s2p pisze:

    > Czy ktoś widział tam jakieś ostre wypadki?! Skąd taka akcja w tym miejscu?

    http://www.youtube.com/watch?v=8_anbEJsr6s&feature=B
    Fa&list=PL0802489ED784D497&lf=view_all
    ;)
    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-08-26 17:56:17
    Od: mister <b...@e...com>

> [...]
    > Biały dzień, szeroka droga a tu taka ukryta niespodzianka.Bus z czarnymi
    > szybkami, na daszku dwie obrotowe kamery z boku radar ustawiony w

    ROTFL, ty sam jestes radar ustawiony w kierunku oddalajacych sie
    samochodow. zatrzymuja tylko i wylacznie kierowcow, ktorzy przejezdzaja
    przez skrzyzowanie na czerwonym swietle. na tym skrzyzowaniu to
    nagminne, a mobilne centrum monitoringu wraz z drogowka ustawia sie tam
    regularnie od grudnia 2010 i jak widac caly czas maja mnostwo roboty.
    mozna tez ich spotkac na innych krzyzowkach miedzy mostem milenijnym a
    armii krajowej.

  • 4. Data: 2011-08-26 19:06:41
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-26 17:06, s2p pisze:

    > Czy ktoś widział tam jakieś ostre wypadki?! Skąd taka akcja w tym miejscu?

    Był okres, że dokładnie w tym miejscu dochodziło do ostrych stłuczek i
    wypadków. W auta zjeżdżające, czy raczej zapier...jące z estakady na pas
    do prawoskrętu w ul. Szkocką, często pakowały się te włączające się do
    ruchu, wyjeżdżające od Nowego Dworu.
    Częste wypadki występują również na jezdni po sąsiedzku, na odcinku
    Traktatowa-Strzegomska. Wszyscy tam wciskają pedał gazu do podłogi, a
    właśnie z Traktatowej sporo aut włącza się do ruchu wykorzystując pas do
    prawoskrętu na Nowy Dwór i lotnisko. Prędkość i tasowanie się na
    sąsiednich dwóch pasach często prowadzi tam do dzwonków. Pytanie po co
    pędzą skoro i tak wszyscy przybijają sobie piątki na światłach przy
    Bystrzyckiej albo przy Orlińskiego :)
    Teraz widzę, że kierowcy już się przyzwyczaili i nauczyli tych miejsc,
    ale często jeszcze widać "śniętych" toczących się z góry, nie
    zjeżdżających na lewy pas i utrudniających przez to włączenie się do
    ruchu. To samo zresztą dzieje się na otwartej A8. Wystarczy się
    przejechać i podziwiać co wyprawiają "spece" na tych paru km :) Dostali
    kawałek trójpasmowej autostrady i... czyste szaleństwo... 120-140km/h
    środkowym i lewym pasem... jadą... obok siebie... prawy pas puściutki,
    no ale wyścig trwa... :)
    A wracając do tematu, nie wiem skąd taka nagła akcja. Może znowu coś się
    tam ostatnio groźnego wydarzyło o czym nie słyszałem, stąd mili panowie.

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 5. Data: 2011-08-26 19:08:58
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-26 17:56, mister pisze:

> [...]
    > regularnie od grudnia 2010 i jak widac caly czas maja mnostwo roboty.
    > mozna tez ich spotkac na innych krzyzowkach miedzy mostem milenijnym a

    Nie wiem jak inni, ale ja jestem mocno zaskoczony tym info, a jeżdżę na
    odcinku Armii Krajowej-Millenijny bardzo często, praktycznie non-stop. Hmmm.

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 6. Data: 2011-08-26 20:46:58
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-08-26 19:08, divek pisze:
    > Nie wiem jak inni, ale ja jestem mocno zaskoczony tym info, a jeżdżę na
    > odcinku Armii Krajowej-Millenijny bardzo często, praktycznie non-stop.
    > Hmmm.

    skoro nie przejezdzasz na czerwonym swietle to nie powinno cie to
    dotyczyc. na skrzyzowaniu o ktorym mowa ustawiaja sie po jednej stronie
    - za ekranami dzwiekochlonnymi, a po drugiej stronie - na stacji orlen.
    na innych nie zauwazylem, aby specjalnie sie ukrywali. kiedys ich tez
    widzialem na grunwaldzkim.

  • 7. Data: 2011-08-26 20:49:52
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > 2010 i jak widac caly czas maja mnostwo roboty.
    > mozna tez ich spotkac na innych krzyzowkach miedzy mostem milenijnym a armii

    niezle, niezle nie wiedzialem ze mamy sprzet taki jak policja w stolycy. Strach
    sie bac bo bywa ze sie przeleci na zoltym. Wlasnie w tym miejscu z gorki na
    pazurki i czasami swiatlo cie zlapie...brrr. Powinni wydluzyc oczekiwanie na
    zmiane swiatel kierunku kolizyjnego, by wariaci zdazyli uciec...

    Tam sa sekundniki?

  • 8. Data: 2011-08-26 22:48:17
    Od: s2p <s...@o...pl>

> [...]
    > regularnie od grudnia 2010 i jak widac caly czas maja mnostwo roboty.
    > mozna tez ich spotkac na innych krzyzowkach miedzy mostem milenijnym a

    Pewno:) Tylko czemu wyławiali samochód z szyku? Czemu Pan Policjant
    tłumaczył Pani konsekwencje posiadania antyradaru?!
    Czemu samochód miał wystawioną czarną wielką suszarze w stronę
    samochodów oddalających się?
    Ja się pytam gdzie byli twoi rodzice?

  • 9. Data: 2011-08-26 23:02:16
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 19:06:41 +0200, divek napisał(a):
> [...]
    > kawałek trójpasmowej autostrady i... czyste szaleństwo... 120-140km/h
    > środkowym i lewym pasem... jadą... obok siebie... prawy pas puściutki,
    Już miałem nawet wątek na p.r.w walnąć na ten temat....
    Prawy pusty i jedzie jakaś zawalidroga środkowym i przeważnie nawet się nie
    domyśli dlaczego ten z tyłu mruga.

    Swoją drogą mogli paski namalować tak, że na rozszerzeniu dochodzi lewy pas
    a nie prawy.

    --
    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?

  • 10. Data: 2011-08-26 23:02:22
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-08-26 22:48, s2p pisze:
> [...]
    > tłumaczył Pani konsekwencje posiadania antyradaru?!
    > Czemu samochód miał wystawioną czarną wielką suszarze w stronę

    nie pograzaj sie, jezeli samochody jechaly w szyku to nie mozliwe aby
    zmierzyc predkosc jednej pani ktora jechala w srodku. albo wszyscy
    przekroczyli predkosc albo zaden. strzelam, ze wyjeli ja za telefon przy
    uchu albo brak pasow, ale glownym ich celem sa przelatujacy na czerwonym.