  • 1. Data: 2011-08-26 18:19:45
    Temat: Analizator śladów GPS
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czegoś używacie?
    Jedyne co znalazłem działa jakby nie działało (GPS Analyzer).

    Najlepiej jakby przyjmował NMEA (.gps z AM), ale mogę sobie przekonwertować.

  • 2. Data: 2011-08-26 20:19:06
    Temat: Re: Analizator śladów GPS
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Czegoś używacie?
    > Jedyne co znalazłem działa jakby nie działało (GPS Analyzer).
    >
    > Najlepiej jakby przyjmował NMEA (.gps z AM), ale mogę sobie przekonwertować.

    A co byś chciał analizować, na jakich wnioskach z danych Ci zależy?

    Bo samochodem to ja tylko jeżdżę, ale ślady z biegów czy jazdy rowerem,
    analizuje pod kątem:

    - topografii terenu
    - średniej prędkości na odcinkach i całości / od dystansu, czasu
    - edycji (obróbki śladu)
    - zamiany między śladem dla pieszego <-> zmotoryzowanego

    i do tego coś polecić mogę.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2011-08-26 20:36:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Aug 2011 20:19:06 +0200, w <j38o3c$9uq$1@node2.news.atman.pl>, Karol Y
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    > Bo samochodem to ja tylko jeżdżę, ale ślady z biegów czy jazdy rowerem,
    > analizuje pod kątem:
    >
    > - topografii terenu

    To bez znaczenia, ale miło gdyby naniósł trasę np. na Google Maps i pokazał
    kolorami prędkości.

    > - średniej prędkości na odcinkach i całości / od dystansu, czasu

    To też -- średnia prędkość.

  • 4. Data: 2011-08-26 21:22:49
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A co byś chciał analizować, na jakich wnioskach z danych Ci zależy?
    > Bo samochodem to ja tylko jeżdżę, ale ślady z biegów czy jazdy rowerem,
    > analizuje (...)

    ... Endomondo

    pozdr
    lublex

  • 5. Data: 2011-08-27 20:51:16
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > ... Endomondo

    Można też Nike, ale taniej TrekBuddy jak ma się jakiś swój sprzęt i nie
    czuje potrzeby wyglądać "pro".

    --
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2011-08-27 20:56:39
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > To bez znaczenia, ale miło gdyby naniósł trasę np. na Google Maps i pokazał
    > kolorami prędkości.

    > To też -- średnia prędkość.

    Choćby uTrack, GPSVisualizer.

    Ten pierwszy tworzy dobre raporty, w drugim możesz dowolne dane
    zwizualizować np. prędkość. Przykłady na stronie.

    To rozwiązania online, są jeszcze programy, bardziej pod obróbkę ale też
    widziałem kolorujące. Szukaj pod "gpx edit" i wariacje. Oczywiście gpx
    to nie jedyny format jaki większość z nich otwiera, ale przekonwertować
    to przecież nie problem.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2011-08-28 10:03:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 20:51:16 +0200, Karol Y napisał(a):

    > Można też Nike, ale taniej TrekBuddy jak ma się jakiś swój sprzęt i nie
    > czuje potrzeby wyglądać "pro".

    A trekbuddy cokolwiek analizuje ?
    Swietny jako rejestrator (z odpowiednim sprzetem), dobry do turystyki, ale
    jako analizator to kiepski.

    Mapsoursce, mapedit.

    J.

  • 8. Data: 2011-09-19 17:14:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Aug 2011 20:56:39 +0200, w <j3belq$294$1@node2.news.atman.pl>, Karol Y
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    > Choćby uTrack, GPSVisualizer.
    >
    > Ten pierwszy tworzy dobre raporty, w drugim możesz dowolne dane
    > zwizualizować np. prędkość. Przykłady na stronie.

    uTrack -- na małym śladzie OK, pow. 10MB -- Error - brak pliku. :]

    Więc będę szukał dalej...

  • 9. Data: 2011-09-20 11:05:17
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Aug 26, 6:19 pm, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Czegoś używacie?
    > Jedyne co znalazłem działa jakby nie działało (GPS Analyzer).
    >
    > Najlepiej jakby przyjmował NMEA (.gps z AM), ale mogę sobie przekonwertować.

    Ozi explorer.

    Ale trzeba miec do niego skalibrowana mape. Ale wersja demo daje
    mozliwosc analizy.