  • 1. Data: 2011-08-26 21:50:52
    Temat: Hak? Nie hak
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    już trzecie auto spotykam z takim uchem, hakiem.
    Do czego to to służy? Do kuligu?
    http://imageshack.us/photo/my-images/842/imag0611.jp
    g/
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 2. Data: 2011-08-26 22:14:23
    Temat: Re: Hak? Nie hak
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" napisał
    > Do czego to to służy? Do kuligu?
    > http://imageshack.us/photo/my-images/842/imag0611.jp
    g/
    ja jeszcze czegoś takiego nie widziałem. może to uchwyt bagażnika rowerowego?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2011-08-27 13:09:31
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-08-26 21:50, Marcin Jan pisze:
    > Witam
    > już trzecie auto spotykam z takim uchem, hakiem.
> [...]

    tzw tow hook
    niby element ozdobny, ale mi sie jakos to nie podoba:)
    pozdr

  • 4. Data: 2011-08-27 14:02:47
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-08-27 13:09, newsy_gazeta pisze:
    g/

    > tzw tow hook
    > niby element ozdobny, ale mi sie jakos to nie podoba:)
    > pozdr

    rzeczywiście. nie wpadłbym na to. dzieki za info
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 5. Data: 2011-08-27 21:32:52
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "newsy_gazeta" <n...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    g/

    > tzw tow hook
    > niby element ozdobny, ale mi sie jakos to nie podoba:)
    > pozdr

    Ozdobny to stosowany w wiejskim tuningu. Pierwotna funkcja to zastosowanie w
    samochodach wyścigowych, aby łatwo i szybko wyciągnąć palanta co zamiast po
    drodze to po rowach i piachach sie szlaja.

  • 6. Data: 2011-08-27 22:35:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rzeczywiście. nie wpadłbym na to. dzieki za info
    > pozdrawiam

    nie wiem na co nie wpadłeś, bo prócz nazwy z holowaniem nie ma to nic
    wspólnego.
    Przecież to sie pognie na pierwszym ostrzejszym zakręcie/skrzyżowaniu

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-08-28 10:19:14
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    > wspólnego.
    > Przecież to sie pognie na pierwszym ostrzejszym zakręcie/skrzyżowaniu

    że jest element ozdobny i służy przynajmniej teoretycznie do holowania.
    Skłaniałbym się raczej do wersji że jest element z bagażnika na rowery.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 8. Data: 2011-08-28 18:29:06
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W Poznaniu też jest różowy Civic z takim uchem, może jakaś taka seria?

  • 9. Data: 2011-08-29 04:24:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin Jan

    > już trzecie auto spotykam z takim uchem, hakiem. Do czego to to służy?
    > Do kuligu?

    Oczywiście, że do kuligu, tylko pamiętaj, że użyte doń sanie muszą mieć
    certyfikat Unii Europejskiej (sam hak też!).