  • 1. Data: 2011-08-26 21:59:42
    Temat: Modol domykania szyb
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Wkurza mnie kazdorazowe dojezdzanie szyb przy parkowaniu ;)

    Na co zwrocic uwage przy zakupie takowego? Mysle, ze problem sterowania
    + badz - odpada, bo wiekszosc jest uniwersalnych.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2011-08-26 22:57:22
    Temat: Re: Modol domykania szyb
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/08/2011 20:59, Mikołaj Jopczyński wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Wkurza mnie kazdorazowe dojezdzanie szyb przy parkowaniu ;)
    >
    > Na co zwrocic uwage przy zakupie takowego? Mysle, ze problem sterowania
    > + badz - odpada, bo wiekszosc jest uniwersalnych.

    Czy tylko ja nie mam pojęcia, o co chodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2011-08-26 22:59:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Czy tylko ja nie mam pojęcia, o co chodzi?

    jest to całkiem prawdopodobne.

    ps. a dla Mikołaja - jeszcze jest kwestia długości sygnału, który dla
    niektórych auto musi być dłuższy

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-08-26 23:10:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 20:57:22 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Czy tylko ja nie mam pojęcia, o co chodzi?

    Mikołaja wprawia w stan zdenerwowania fakt, że wraz z jego samochodem
    na miejsce dojeżdżają również szyby tegoż pojazdu.
    Najwyraźniej zmienił samochód na jakiś nowocześniejszy niż Syrena, w
    której zdarzało się, że elementy karoserii nie nadążały - zwłaszcza,
    gdy było z górki.

    Pyta nas, na co ma zwracać uwagę - chyba nietaktem byłoby odpisać mu,
    że na to, na czym mu szczególnie zależy.
    Następnie pada dowcip dla rozluźnienia atmosfery, po czem Mikołaj
    informuje nas, że to, czego szuka, ma bardzo luźny stosunek do kwestii
    zasilania energią elektryczną.

    I tyle.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-08-26 23:51:44
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    > ps. a dla Mikołaja - jeszcze jest kwestia długości sygnału, który dla
    > niektórych auto musi być dłuższy

    To juz inksza inkszosc.... bo np lewa szyba ma "automatyke" czyli jedno
    pykniecie i jedzie sama - ale tylko w dol - w gore juz tego nie ma. Wiec
    zarowno lewa i prawa wymaga "trzymania" przycisku do samego konca - wiec
    chyba tutaj problem odpada?

  • 6. Data: 2011-08-26 23:52:46
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-08-26 23:10, Bydlę pisze:

    > I tyle.

    Bydle - wzruszylem sie - toz to takie poetyckie bylo ;)

  • 7. Data: 2011-08-27 11:23:53
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:j394hh$ktt$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2011-08-26 22:59, Kuba (aka cita) pisze:
    > .... bo np lewa szyba ma "automatyke" czyli jedno pykniecie i jedzie
    > sama - ale tylko w dol - w gore juz tego nie ma....

    Zawsze mnie zastanawiało, co za debil wymyślił "automatyke" szyby w jedną
    stronę i to akurat nie w tą co trzeba :)

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-08-27 12:58:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/08/2011 10:23, Krzysiek Z. wrote:

    > Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:j394hh$ktt$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Zawsze mnie zastanawiało, co za debil wymyślił "automatyke" szyby w
    > jedną stronę i to akurat nie w tą co trzeba :)

    Że w dół jest, a w górę nie ma? Żeby pasażerowi nie połamać ręki, kiedy
    przypadkiem naciśniesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 9. Data: 2011-08-27 13:04:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-27 10:58:38 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Że w dół jest, a w górę nie ma? Żeby pasażerowi nie połamać ręki, kiedy
    > przypadkiem naciśniesz?

    Systemy blokujące ruch szyby przy stwierdzeniu przeszkody
    istnieją już od paru ładnych lat...

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-08-27 13:16:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/08/2011 12:04, Bydlę wrote:

    > Systemy blokujące ruch szyby przy stwierdzeniu przeszkody
    > istnieją już od paru ładnych lat...

    A automatyka szyb od ładnych 20-kilku.

    --
    Pozdrawiam,