    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <lnpllb$6np$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnpmkt$hro$5@dont-email.me>
    <lnpnjd$cee$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnpv41$qpj$1@dont-email.me>
    <lnq93i$42o$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnq9d6$qpj$12@dont-email.me>
    <lnq9i5$57h$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnq9ku$qpj$14@dont-email.me>
    <lnqa4v$7hc$2@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnqadd$qpj$16@dont-email.me>
    <lnqarq$a0p$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnqb5o$qpj$20@dont-email.me>
    <lnqbhm$cpg$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnqbut$qpj$22@dont-email.me>
    <lnrj82$qle$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lnrtoc$jtn$3@dont-email.me>
    <lns2d9$abj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lo66fd$57p$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <lo7cmh$c28$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1406240010450.3116@quad>
    Subject: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Date: Tue, 24 Jun 2014 00:58:29 +0200

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Sun, 22 Jun 2014, k...@g...com wrote:

    >Tu masz kodeks pracy:
    >http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,18,33,212,,
    ,ustawa-z-dnia-26061974-r-kodeks-pracy1.html
    >Pokaż proszę palcem ten przepis.
    >Zwracam uwagę na słowa: "pracodawca MOŻE"
    > *Może*! Tym samym wszelka reakcja na przypadki, w których
    > pracodawca
    >NIE CHCE, nie może powoływać się na KP.

    Ale tu jest o karach, nie o pracy.

    0230

    Art. 17.
    1. Kierownik zakładu pracy lub osoba przez niego upoważniona mają
    obowiązek niedopuszczenia do pracy pracownika, jeżeli zachodzi
    uzasadnione podejrzenie, że stawił się on do pracy w stanie po użyciu
    alkoholu albo spożywał alkohol w czasie pracy. Okoliczności stanowiące
    podstawę decyzji powinny być podane pracownikowi do wiadomości.

    I cos by sie chyba jeszcze przepisow znalazlo.

    P.S. i kolejny durny przepis
    Art. 15.

    1. Zabrania się sprzedaży i podawania napojów alkoholowych:

    1) osobom, których zachowanie wskazuje, że znajdują się w stanie
    nietrzeźwości;

    J.