  • Data: 2014-06-24 00:58:29
    Temat: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Sun, 22 Jun 2014, k...@g...com wrote:

    >Tu masz kodeks pracy:
    >http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,18,33,212,,
    ,ustawa-z-dnia-26061974-r-kodeks-pracy1.html
    >Pokaż proszę palcem ten przepis.
    >Zwracam uwagę na słowa: "pracodawca MOŻE"
    > *Może*! Tym samym wszelka reakcja na przypadki, w których
    > pracodawca
    >NIE CHCE, nie może powoływać się na KP.

    Ale tu jest o karach, nie o pracy.

    0230

    Art. 17.
    1. Kierownik zakładu pracy lub osoba przez niego upoważniona mają
    obowiązek niedopuszczenia do pracy pracownika, jeżeli zachodzi
    uzasadnione podejrzenie, że stawił się on do pracy w stanie po użyciu
    alkoholu albo spożywał alkohol w czasie pracy. Okoliczności stanowiące
    podstawę decyzji powinny być podane pracownikowi do wiadomości.

    I cos by sie chyba jeszcze przepisow znalazlo.

    P.S. i kolejny durny przepis
    Art. 15.

    1. Zabrania się sprzedaży i podawania napojów alkoholowych:

    1) osobom, których zachowanie wskazuje, że znajdują się w stanie
    nietrzeźwości;

    J.