eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!Re: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
  • Data: 2014-06-24 01:07:14
    Temat: Re: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jun 2014, k...@g...com wrote:

    > Zgadłeś że mam problem. Nie chciałbym być rozjechany przez nikogo.

    Otóż to.
    I jak Ci kogutku powiadam, że dopóki kara za to:
    http://www.youtube.com/watch?v=vr1cyL7WpXw&blend=22&
    lr=1&ob=5
    http://www.youtube.com/watch?v=K7PDuozrFNY
    ...nie będzie *istotnie* wyższa, niż za "ostrożną" jazdę nawet
    z 1 promilem, warunek którego się domagasz nie będzie spełniony.

    > Trzeźwy daje szansę że mnie nie rozjedzie u takiego na gazie
    > szansy brak.

    Zależy ile tego gazu w porównaniu do prędkości i "stylu jazdy" :>
    Ten z przeciwka pewnie też był trzeźwy:
    http://www.youtube.com/watch?v=73otlZ9aryI

    > Tramwajarz który zabił kilka osób był rano sprawdzany w zajezdni
    > zanim wyjechał. Wódkę kupił w czasie pracy i się nachlał aż przestał panować nad
    sytuacja.

    O, i to ostatnie było największym problemem.
    Bo w rachubę nie wchodziło 0,5 0,8 ani nawet 1,2
    W tym cały problem, a nie w ściganiu 0,2

    pzdr, Gotfryd