  • 1. Data: 2014-06-17 08:42:15
    Temat: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Rząd przyjął nowelizację Kodeksu karnego, która wprowadzi odpowiednie
    przepisy.
    Na razie ma to dotyczyć tych, których złapali.
    Jak nie zaprotestujemy, za jakiś czas będzie obowiązkowa dla wszystkich.

    Nie wierzycie?

    Pamiętacie emerytury?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2014-06-17 11:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WW w...@v...pl ...

> [...]
    > Na razie ma to dotyczyć tych, których złapali.
    > Jak nie zaprotestujemy, za jakiś czas będzie obowiązkowa dla wszystkich.

    Racja. Z emeryturami tez było tak, ze dotyczy tylko tych co sie zestarzeja
    a teraz juz dotyczy wszystkich... :)

  • 3. Data: 2014-06-17 11:09:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.06.2014 08:42, WW pisze:
> [...]
    > Na razie ma to dotyczyć tych, których złapali.
    > Jak nie zaprotestujemy, za jakiś czas będzie obowiązkowa dla wszystkich.

    Proszę o przeprowadzenie wywodu logicznego, bo ja osobiście nie widzę
    związku. To tak jakby wnioskować że zakazy zbliżania się dla do dzieci
    dla skazanych pedofili mogłby objąć nagle wszystkich "bo tak".

    > Nie wierzycie?
    >
    > Pamiętacie emerytury?

    Nie przypominam sobie... Może w poprzednim wcieleniu...

  • 4. Data: 2014-06-17 12:45:41
    Od: tá´Ź

    Andrzej Lawa wrote:

    > Proszę o przeprowadzenie wywodu logicznego, bo ja osobiście nie widzę
    > związku. To tak jakby wnioskować że zakazy zbliżania się dla do dzieci
    > dla skazanych pedofili mogłby objąć nagle wszystkich "bo tak".

    Strategia małych kroków, salami czy jak to chcesz tam nazwać.

    Na co skazanemu ten alkomat? Wcześniej nie wiedział, że pił? No właśnie,
    na nic. To innym też na nic, a nawet można powiedzieć, że bardziej by się
    przydał tym, co wypiją dwa piwa okazjonalnie, a nie od razu pół litra i
    siup za kółko. Więc ryzyko podobne, że innym go wmuszą.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2014-06-17 12:58:11
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na razie ma to dotyczyć tych, których złapali.
    > Jak nie zaprotestujemy, za jakiś czas będzie obowiązkowa dla wszystkich.

    Powinien być automat:

    Wsiadasz, wkładasz prawko w otwór.
    Dmuchasz.

    poniżej 0,5 jedziesz

    powyżej 0,5 promila nie jedziesz, a automat blokuje chipa na prawku na pół
    roku i pobiera opłatę z twojej karty, którą z automatu przelewa na
    "poszkodowanych w wypadkach" + mandat i podatek PoTuskowy.

    Po 3 razach prawko zabrane z automatu dożywotnio.

    :)))))

  • 6. Data: 2014-06-17 13:38:27
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-17 12:58, semi pisze:
    > Po 3 razach prawko zabrane z automatu dożywotnio.

    I to magicznie spowoduje, ze ten ktos nie bedzie jezdzil?

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 7. Data: 2014-06-17 13:45:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 12:58:11 +0200 osobnik zwany semi napisał:

    > Powinien być automat:
    >
    > Wsiadasz, wkładasz prawko w otwór.
    > Dmuchasz.

    powietrzem z balonika

> [...]
    > pół roku i pobiera opłatę z twojej karty, którą z automatu przelewa na
    > "poszkodowanych w wypadkach" + mandat i podatek PoTuskowy.

    i cały misterny plan w p...

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-06-17 14:45:00
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-06-17 13:45, masti pisze:

    > powietrzem z balonika

    Właśnie o to chodzi, że wprowadzą obowiązkowe alkomaty, to równie
    obowiązkowe staną się breloczki z wiatraczkiem na baterie do dmuchania
    świeżym powietrzem w ustnik.

    A dla biednych - breloczek-strzykawka - zasysasz świeże powietrze i
    powoli naciskasz tłoczek kierując wylot w ustnik miernika.

  • 9. Data: 2014-06-17 15:24:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-17 08:42, WW wrote:

> [...]
    > Na razie ma to dotyczyć tych, których złapali.
    > Jak nie zaprotestujemy, za jakiś czas będzie obowiązkowa dla wszystkich.

    Znaczy ze mialbym protestowac przeciwko alkolockom stosowanym u pijakow?
    Niby czemu?

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2014-06-17 16:25:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w
    On 2014-06-17 08:42, WW wrote:

    >Znaczy ze mialbym protestowac przeciwko alkolockom stosowanym u
    >pijakow?
    >Niby czemu?

    Dzis u pijakow, jutro u wszystkich. Ale czemu mialbys protestowac,
    przeciez nie prowadzisz po pijaku, ciebie nie dotyczy.

    Tylko sie potem nie zdziw ze najpierw zaplacisz 2000, a potem co roku
    300 za wzrocowanie.
    No i 100 zl za assistance, bo co pare lat alcoloc sie zespuje i auto
    trzeba na lawete.

    J.