eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!Re: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
  • Data: 2014-06-24 00:24:09
    Temat: Re: Re: Blokady alkoholowe "na razie" dla "nietrzeźwych kierowców"!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Jun 2014, k...@g...com wrote:

    > A jak przystąpi do pracy skoro według kodeksu pracy powyżej 0,2 nie można pracować.

    Tu masz kodeks pracy:

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,18,33,212,,,
    ustawa-z-dnia-26061974-r-kodeks-pracy1.html

    Pokaż proszę palcem ten przepis.

    Zwracam uwagę na słowa: "pracodawca MOŻE"
    *Może*! Tym samym wszelka reakcja na przypadki, w których pracodawca
    NIE CHCE, nie może powoływać się na KP.
    Zwracam również uwagę na fakt, że jest to odpowiedzialność DYSCYPLINARNA
    (jak komuś trzeba jeszcze większymi literami to proszę: policji
    w roli szeryfa, ścigającej "samej z siebie", nic do tego).
    W szczególności, wsadzenie prezesa przyjmująceg koniakiem innego
    prezesa może być... trudne ;>

    Przyroda ZNA przypadki, kiedy w określonych ZAWODACH lub przy
    podejmowaniu określonych CZYNNOŚCI nie wolno być nietrzeźwym lub
    w stanie wskazującym. I istnieją przepisy, aby WTEDY była to
    również odpowiedzialność karna.
    W przypadku dajmy na to takiego kierowcy, źródłem tej regulacji
    jest ustawa ... tak właśnie, PoRD!
    Ale kodeks pracy ma się do tego jak pięść do nosa.
    Kogutku szanowny, odpaliłeś znowu argumentem od czapy.
    Było zajrzeć do tego @^%!#@%$ KP przed powołaniem się na niego ;>

    pzdr, Gotfryd