  • Data: 2012-11-21 23:39:24
    Temat: Re: Blackfin - jak ugryźć?
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> napisał(a):
    > Nie mam doświadczenia z blackfinem, więc nie wiem czy moja porada będzie
    > przydatna, ale czy próbowałeś zlinkować program tak, żeby kod trafił w
    > przestrzeń adresową flasha? W ten sposób programuje się flasha w
    > texasowych c2000. Linkerowi trzeba podać odpowiedni plik z komendami, a
    > programator już sam będzie wiedział czy ma binarkę wgrać do RAMu czy do
    > flasha.
    > pzdr.
    > j.

    Próbowałem, ale nie wiedziałem jak to dokładnie zrobić. W każdym razie nie
    udało mi się znaleźć potwierdzenia, że trzeba tak robić. Poza tym o ile
    dobrze rozumiem, plik .ldr to nie jest binarka z kodem, tylko taka struktura
    zawierająca kilka bloków, która jest parsowana przez boot kernel procesora i
    on sobie dopiero z niej wyciąga te bloki i umieszcza pod odpowiednimi
    adresami. W momencie bootowania, po resecie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/