eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Wed, 21 Sep 2016 15:06:05 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 23
    Message-ID: <nru0jl$a5j$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <c...@g...com>
    <nre8rs$5l5$1@dont-email.me>
    <57daaa7c$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <57e27f98$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 21 Sep 2016 13:05:57 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="5e24216db5b172e7e3f678f657f243dd";
    logging-data="10419";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19/1MHeE3hpLKibuBQuALY/"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <57e27f98$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:PX3C8ca/sZkJuTXKQxOWoP647lw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588917
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21.09.2016 14:39, Ghost wrote:
    >
    >
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ff850c4f-b631-48a4-b713-411421c9ad8a@go
    oglegroups.com...
    >
    >> Tak naprawde większość siły nosnej bierze się z tego że powietrze jest
    >> popychane w dół. Profil aerodynamiczny jest głównie po to aby
    >> zmniejszać opory.
    >> Troche siły nośnej daje. Ale relatywnie niedużo...
    >
    > Gdyby było inaczej żaden samolot nie mógłby dłużej lecieć na plecach,
    > wiadomo ze akrobacyjne robią to bez trudu.

    Akrobacyjne mają symetryczny profil skrzydła dlatego mogą latać równie
    bezproblemowo podwoziem ku górze.

    Samoloty rejsowe np. tak nie polecą, nawet te malutkie ;-)

    --
    Pozdr.
    Q
    www.elipsa.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: