-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <9...@g...com>
<nre75j$13u$1@dont-email.me> <nrf0b2$fhp$1@usenet.news.interia.pl>
<nrgaha$sb9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<57dbda82$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
<nrgt13$ikm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <nrgt13$ikm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
Date: Fri, 16 Sep 2016 15:49:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 13
Message-ID: <57dbf886$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.126.55
X-Trace: 1474033798 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 653 83.30.126.55:64089
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1625
X-Received-Body-CRC: 1326992218
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588687
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nrgt13$ikm$...@p...wsisiz.edu.pl...
On 2016-09-16 13:41, J.F. wrote:
>> Ale wezcie pod uwage, ze taki tyl byl czyms w miare typowym.
>> Wezmy np 2CV, VW Garbus,
>> https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Kapit%C3%A4n
>No raczej nie jest to cos podobnego do ksztaltu kropli wody.
Ale "ostry" czy jak kto woli "aerodynamiczny" tyl ma.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.16 16:24 s...@g...com
- 16.09.16 16:53 elmer radi radisson
- 16.09.16 18:00 Budzik
- 16.09.16 18:51 re
- 16.09.16 19:08 J.F.
- 16.09.16 19:09 J.F.
- 16.09.16 19:16 J.F.
- 16.09.16 20:38 s...@g...com
- 16.09.16 21:00 Budzik
- 16.09.16 21:28 J.F.
- 16.09.16 23:38 s...@g...com
- 17.09.16 08:41 cef
- 17.09.16 23:05 Przyjazny
- 17.09.16 23:37 Przyjazny
- 18.09.16 00:01 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=