  • Data: 2009-05-04 11:24:21
    Temat: Re: Back Focus raz jeszcze
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mai, 13:15, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > Użytkownik <j...@a...at> napisał w
    wiadomościnews:50763659-7c17-4bb6-aacd-51f4f1f6b4ff@
    z7g2000vbh.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Jeszcze sprawdzę to.

    > Czyli proponujesz ta tablicę + linijka?http://www.vladi.pl/pliki/ISO_12233-reschart
    .pdf?
    > Tak mi przyszło do głowy żeby wydrukować sobie jakiś wycinek tej tablicy w
    > takiej małej skali takiej aby w kadrze mieściły się 2 lub 3 identyczne
    > wycinki które umieszczę w niewielkiej róznicy odległości pomiędzy sobą. Będę
    > wtedy miał potwierdzenie back focusa  przy zdjęciach prostopadłych.- Zitierten Text
    ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -- Zitierten Text ausblenden -

    tablica to wszytsko jedno jaka , ale ta jest dobra .

    mozesz wydrukowac sobie np okulistyczna - literki roznej wielkosci od
    duzych do malych - bedziesz mogl ocenic stopien nieostrezosci.

    zobacz tez na optycznych jak oni mierza blad AF.
    NIe jest to metoda dokladna , ale o wiele rozsadniejsza niz foto pod
    katem na gruba kreche.