  • Data: 2009-05-05 08:50:41
    Temat: Re: Back Focus raz jeszcze
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    > Opowiedzieć Ci swoją historię z regulacją AF na Żytniej, czy znajdziesz
    > sobie setki innych w sieci? Z mojego doświadczenia wynika, że serwis nie
    > jest w stanie poprawić fabryki. Ale... to Twój cyrk i Twoje małpy... ;-)
    > Mnie do testów skłoniły nieostre zdjęcia. Żadne tam linijki, tablice pod
    > kątem 45 stopni tylko kilka paczek fajek, ustawionych obok siebie,
    > pionowo, prostopadle do osi obiektywu w różnych odległościch. Na początek
    > co 5 mm. Ta "zabawa" trwała ponad miesiąc. Serwisowi nie udało się
    > skalibrować tak, żeby ostra była właśnie ta paczka, na którą ostrzył AF. A
> [...]

    Piszesz chyba do mnie a nie do jansala. No trochę w sieci czytałem i nie
    powiem że nie mam obaw. Jeśli chodzi o zdjęcia to porównanie mogłem sobie
    zrobić jedynie ostrząc przez LV i widać różnicę zarówno na ostatnich
    zdjęciach testowych jak i tych wcześniejszych kiedy tylko podejrzewałem
    problem z AF. Wiadomo, że do wszyskiego można się przyzwyczaić ale czy o to
    chodzi? Z ciekawości co Ci bardziej popsuli w body i obiektywie?