  • Data: 2009-05-04 20:05:39
    Temat: Re: Back Focus raz jeszcze
    Od: "Agent" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "awygo" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gtnb1f$1uq$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    >
    > Nudzisz się, czy masz nieostre zdjęcia?

    Wiesz z ostrością zdjęć jest tak że jesli się ma słaby obiektyw to można to
    zaakceptować i się przyzwyczaić do tego co jest. Ale jeśli sprzęt jest źle
    wyregulowany to dlaczego tego nie sprawdzić i nie dać do serwisu. To tak
    jakby mieć auto ze słabym silnikiem. Jeśli ten silnik jest dobrze
    wyregulowany to już nie ma co więcej oczekiwać ale jeśli coś mu dolega to ja
    staram się to naprawić tak żeby trzymało parametry z fabryki.