  • Data: 2009-05-05 05:13:35
    Temat: Re: Back Focus raz jeszcze
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gto9kh$c3c$1@news.dialog.net.pl...

    > Troszkę krzywo kartka testowa.
    > Ja widzę BF między 2 (z lewej) a 4 mm (z prawej).

    Wczoraj zorbiłem sobie jeszcze inny test. Na dwóch opakowaniach po zapałkach
    nakleiłem wydrukowane pionowe linie do oceny ostrości. Potem te pudełka
    ustawiałem w różnych odłegłościaach pomiędzy nimi. Back focus sie
    potwierdził na oko 5 mm. Czy to prawda że niedokładność AF zmienia się wraz
    z odległościa do obiektu i się powiększa? Jeśli tak to liniowo?