  • Data: 2012-03-20 21:57:54
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-20 08:01, Krzysiek Matyasik pisze:

    > 180 na wlocie do zadupia? Na pewno wiesz, co piszesz i - być
    > może - co robisz?

    Wiem ... droga szeroka jak boisko po 2 pasy w każdą stronę.

    > towarzystwo "poŻygać". Z "RZyganiem" jeszcze bym sobie poradził,
    > a tak - zagadka jest zbyt trudna.

    Nawet zakładam, że jej nie rozwiążesz.

    > A gdzie ja pisałem o ciągłej jeździe z jednostajną prędkością?

    No pisałeś, że jednostajna jazda z prędkością 180 km/h to jazda
    "jazda była
    szarpana i agresywna"

    Chyba, że nie wiedziałeś o czym piszesz, i postanowiłeś postukać
    w klawiaturę "dla przebiegów" tejże ?

    > Pisałem o zakrętach, ale widzę, że Ty znasz się jedynie na
    > prostych odcinkach...

    A ja pisałem "...rzygających pasażerów podczas gdy ty się
    rozkoszowałeś "

    Jakże bardzo brakuje mi teorii.