  • Data: 2012-03-20 22:18:47
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 23:35:25 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > No i?

    No i masz te milisekundy....

    > Ale paliwo wydziela jak uważa.

    I owszem, jednak dalej masz mniejsze lagi. Przede wszystkim - wiedząc o
    turbodziurze przy manualnej skrzyni mogę, z wciśniętym sprzęgłem nieco
    wcześniej nacisnąć gaz, przez co silnik i turbina się rozkręcą. Dzięki temu
    w momencie, kiedy będę chciał ruszyć auto dynamicznie ruszy.
    W wypadku automatu niewykonalne.

    > LOL. Mógłbyś to moim (sprawnym) (x)TD(x) to wytłumaczyć?

    Piszę o konkretnym przypadku V XC60.

    > Jak kiepska skrzynia...
    Najnowsza!

    --