  • Data: 2010-06-22 10:33:46
    Temat: Re: Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" wrote:
    > W którym VW?
    > I czy potrafił sam przygotować wszystko dla konkretnej osoby w zależności
    > od tego z którego pilota auto otworzyłeś?

    Mój Seat Toledo II rozpoznaje mnie po pilocie, z którego go otworzyłem
    i potrafi sam ustawić fotel i lusterka po otwarciu drzwi kierowcy. :-)

    Podobny ficzer występował oczywiście w innych autach VAG - Golf 4, A3,
    Passat, Leon - kwestia poszukania.

    Jest tylko mały minus - Podobno do 2003 była możliwość zakodowania
    tylko jednego pilota, więc nawet po dorobieniu drugiego auto nie miało
    możliwości odróżnić którym zostało właśnie otwarte, więc jedna osoba
    wchodzi sobie jak do siebie i wszystko się pod nią ustawia, a druga
    musi klikać z guziora umieszczonego z boku fotela kierowcy (pamięć
    3 ustawień fotel/lusterka).

    Pozdrawiam
    .Peeter