  • Data: 2011-03-03 13:09:20
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-03 12:24, Cavallino wrote:

    >> Udaje ze jestem tepy,
    >
    > Zaczynam mieć wątpliwości czy udajesz.

    Straszna lipa, jak juz falszujesz moje wpisy. Zalosc, ostateczna padaka.

    > Tak, już zauważyłem, że nie lubisz gdy ktoś podejmuje z Tobą dyskusję.
    > Ale to nie mój problem.
    > Ja negatywnego zdania o ar nie zmienię, tylko dlatego że to zdanie Ci
    > się nie podoba.
    > Wiem że ich skuteczność w realu jest znikoma, że często bardziej
    > przeszkadzają niż pomagają (bo człowiek czuje się bezpieczeniejszy, a
    > wcale tak nie jest).
    > I mam zamiar uświadamiać o tym na grupie każdego kto zapyta o ar,
    > niezależnie od tego, jak bardzo Cię to pieni.

    Generalnie to zauwazylem ze nie lubisz, jak wykazuje ci sie brak
    zasadniczej wiedzy, ktory zaprezentowales dokonujac wobec innego
    grupowicza i wykazujac sie arbitralnym i pseudoobiektywnym argumentem
    w odpowiedzi na jego konkretne pytanie. Jednoczesnie opierajac
    sie na pojedynczym, wlasnym przypadku i nie zaznaczajac ze to
    indywidualna opinia z wlasnym egzemplarzem, a przedstawiajac jakoby
    byla to ogolna prawda objawiona. Zatem takie "porady" to warto
    sobie wlozyc w obuwie.

    Wykazujac sie na kazdym kroku kompletna ignorancja w temacie, udajac
    ze "przeciez nie musisz wiedziec jak to dziala" jednoczesnie probowales
    dyskutowac wlasnie na ten sam temat kierujac sie biezaco wysnuwanymi
    domyslami i zyczeniowymi teoriami.

    Dostales mnostwo darmowej wiedzy ale zamiast z niej - wobec jak sie
    okazuje wieloletniej indolencji - skorzystac, zapedziles sie w kozi rog
    gdzie uparcie obstajesz przy kompromitujacych argumentach obnazajac
    konsekwentnie wlasna niewiedze i utwierdzajac czytelnika w przekonaniu
    ze takze dotyczy ona podstaw materialu z fizyki i geometrii w szkole
    podstawowej.

    Wobec tego wszystkiego obraziles mnie w sposob wyraznie ocierajacy sie o
    karalne oszczerstwo i nawet z tego nie potrafisz sie godnie wyplatac.

    To tyle z mojej strony w tym temacie.

    --

    memento lorem ipsum