eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAntyradar - odświeżamy tematRe: Antyradar - odświeżamy temat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ike067$6jp$1@inews.gazeta.pl> <ikfkfg$7q7$1@news.vectranet.pl>
    <ikfp68$g9g$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6b6880$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikfpj9$ien$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6b6b47$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikh5sk$gh7$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6c1eb2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikifdf$j5q$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6cc3fd$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikipf9$rpq$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6ceb86$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj0qg$pro$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d08bc$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj3p6$6f5$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d4c73$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6e3313$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <iklig7$a8o$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6e527d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <iklpeh$7hi$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6e6fc2$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <iknp3l$du0$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <iknp3l$du0$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Date: Thu, 3 Mar 2011 11:17:44 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110302-1, 2011-03-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 65
    Message-ID: <4d6f6ac3$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.48.31
    X-Trace: 1299147460 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2446 83.25.48.31:60039
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354455
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:iknp3l$du0$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2011-03-02 17:26, Cavallino wrote:
    >
    >> Tymczasem jak widać potrafią być niewykrywane z odległości pozwalającej
    >> na reakcję.
    >
    > znaczy z jakiej, z 400, 200 metrow nie pozwola na reakcje, tak?

    Tak, 200 metrów może nie pozwolić na reakcję.
    Uwzględniając, że faktycznie ta odległość jest jeszcze mniejsza, bo fotki
    nie robi się przy 0 m, tylko przy 20-60 m, to pomiar odbywa się jeszcze
    wcześniej, więc pozostaje Ci 100 m z hakiem na reakcję.
    A przy 120 km/h 100 m to są 3 sekundy, nie ma szans żebyś zareagował i
    wytracił prędkość w tym czasie.

    >W pasmie Ka, gdzie falszywek braktycznie brak? Jak ktos ma problemy
    > z reakcja w takiej sytuacji to znaczy ze i dla niego prawidlowa reakcja
    > na zolte swiatlo to wyzwanie.

    Masz rację, gdy żółte światło pojawiało się spod ziemi to faktycznie mógłby
    to być problem.

    >> Ale ja nie piszę, żeby Cię zaskakiwać, tylko żeby potencjalny nabywca ar
    >> zdawał sobie sprawę, że ar nie zapewnia mu bezpieczeństwa, a co najwyżej
    >> zwiększa szanse.
    >
    > Oczywiscie ze zwieksza szanse i niczego nie gwarantuje. Dokladnie tak
    > samo, jak CB, czy GPS z wgrana mapa slupow - tyle, ze w praktyce
    > napisales zgola co innego i kategorycznego

    Takie mam doświadczenia, więc trudno mi chwalić coś co się nie sprawdza.

    >Prawda jest taka, ze nie
    > masz elementarnej wiedzy

    Prawda jest taka, że to nie jest urządzenie na którym trzeba się
    doktoryzować.
    Ono ma działać i w porę ostrzegać, a bardzo często tego nie robi.

    > Co do CB oczywiscie ze jest bardzo przydatne w tego typu zastosowaniach.
    > Tyle ze pisales cos o pikaniu AR przy byle okazji (co jak widac nie
    > jest zgodne z prawda

    Jest zgodne z prawdą - trybu Highway nie da się używać w mieście, bo ilość
    fałszywych alarmów jest olbrzymia - praktycznie powoduje znieczulicę na
    alarmy.
    Z kolei w trybie City rzeczone 100 metrów jeszcze bardziej spada.

    BTW: Nie zdarzyło mi się żebym z CB nie wiedział o FR ustawionym w tym
    miejscu, a AR jest zazwyczaj zupełnie bezużyteczny do jego wykrywania.


    >, przynajmniej w tym wzgledzie ze z tego pikania
    > mozna cos wnioskowac). A CB w takiej sytuacji z 90% tresci "jak mnie
    > slychac" albo bluzgami bedzie lepsze?

    Nie będzie.
    Lepsze będzie w nim to, że informację o FR dostaniesz w formie "Uwaga
    fotoradar tam a tam" a nie identycznego przekazu jak pozostałe 90% - na tym
    polega problem z AR, że do wyniku 10% alarmów prawdziwych, to to się nawet
    nie zbliża.
    Pewnie nawet do 1 % nie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: