    Date: Sat, 08 Oct 2011 04:39:43 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Analizator widma - szukam projektu

    Użytkownik nenik napisał:
    > Po wobuloskopie nwt500 , wydlubalbym cos nowego , analizatora widma nie mam .

    Cześć!
    Nie jest to odpowiedź wprost na Twoje pytanie ale też kiedyś
    przechodziłem etap analizatora widma i skończyło się na zakupie na
    e-bayu oryginalnego urządzenia. Za 150 funtów kupiłem gotowca. Kolejne
    47 kosztowała mnie przesyłka. Kupiłem urządzenie wyspecjalizowane do
    pomiarów TV. Przechodzą na DVB-T, więc pozbywają się analogowych
    urządzeń. Pasmo od 5 do 865MHz w wygodnym opakowaniu z ekranem,
    akumulatorem, wbudowanymi tłumikami itd. Nie zrobiłbym tego lepiej.
    Akurat trafiłem na francuskie urządzenie firmy Sefram ale to nie ma
    znaczenia. Po prostu warto poszukać.
    Może to jest dobra droga? No chyba, że koniecznie chcesz sam dłubać, to
    nie ma sprawy.
    Maciek