    Date: Thu, 19 Jul 2012 10:44:47 +0200
    From: Marcin <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Analizator stanow logicznych

    W dniu 19.07.2012 04:14, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,
    >
    > Dwie rzeczy wk* mnie najbardziej: warszawski Miejski Inzynier Ruchu i
    > moj oscyloskop. Ani jednego, ani drugiego nie zmienie, wiec musze sie
    > doposazyc. Zapragnalem wiec analizatora np. takiego:
    > Analizator logiczny Zeroplus LAP16064
    > http://www.atlantec.pl/analizator-logiczny-zeroplus-
    lap16064-do-16mb-30-protokolow-gratis-p-27.html?manu
    facturers_id=6

    > Czy ktos ma, czy zycie z nim stanie sie prostrze, czy wyzwala w
    > uzytkowniku szeroki usmiech zadowolenia, czy wrecz przeciwnie - powoduje
    > monologi po "lacinie"?
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Witam

    Moze zainteresuj sie analizatorem firmy Saleae (www.saleae.com)
    Oprogramowanie klienckie na PC jest naprawde bardzo wygodne i
    intuicyjne. Istotnym czynnikiem (zwlaszcza dla mnie) jest
    multiplatformowosc (linux, win, i chyba mac). Sciagnij sobie demo z ich
    strony i wyproboj.
    Oczywiscie analizatory Saleae maja swoje ograniczenia w postaci pasma,
    liczby kanalow, itp. Szczegoly na ich www.
    Dla porownania przy projektach HighSpeed uzywam analizatora Agilenta,
    ale soft nie jest juz wcale taki super.

    Pozdrawiam
    Marcin