  • Data: 2009-02-16 21:09:26
    Temat: Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    MH wrote:

    > Hmm , być może .. , ale przekonaj mnie punkt po punkcie odnosząc się do
    > problemów opisanych w głównym wątku. Zgoda na kursach nie byłem... Owszem
    > przeczytałem i zgodnie z dokumentacją postępowałem (patrz główny wątek)..
    > No nie wiem , czy z czasem przejdzie..?

    Chcialo mi sie sprawdzic przypisanie footprintow. Sch List -> Edit all
    object from open docs of same project. Bez problemu zamieniasz co chcesz
    i jak chcesz. Kolumny sobie pokazujesz/ukrywasz bez problemu. Co nie dziala?

    > Widzisz gdzieś w tej tabelce parametr Footprint?? Bo ja nie...

    Widze. Wlasnie testowo go zmienilem. Aaaa, bo ostatnia opcja u Ciebie
    byla "Include all types of objects". Zmien to na Include only parts, to
    sie pojawi footprint.

    Jeszcze jedno - wczesniej pisales ze chcialbys zmienic 'in all project
    documents' (bez potrzeby ich otwierania). Mysle ze to troche ryzykowne
    jesli soft zmienia zawartosc _nie_otwartych_ plikow. Jednym kilknieciem
    mozesz 'Open project documents', wiec w czym problem?
    Kwestia kompatybilnosci - ja przy pracy z Orcadem przezywalem wieksze
    horrory. Stanelo na tym, ze albo ja albo Orcad znika z firmy.

    --
    Jerry1111