  • Data: 2013-05-14 20:43:40
    Temat: Re: Alle drogo na Allegor...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kmtoqv$tlq$...@s...aioe.org

    http://allegro.pl/tablet-lenovo-ideatab-a2107a-1ghz-
    4gb-3g-karta-16g-i3233923357.html

    Nasze główne przykazanie mówi, że zakupy w X-KOM muszą oznaczać 100% zadowolenia.
    Dlatego oferujemy 10-dniową gwarancję satysfakcji!

    Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny)
    w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

    A moje główne przykazanie mówi, że nie płacę fałszywkami.
    (pieniędzmi fałszywymi)

    Gwarantuję tedy sklepowi możliwość rezygnacji z dokonanej
    sprzedaży (bez podania przyczyny odrzucenia pieniędzy)
    w ciągu 10 dni od daty odebrania podejrzanych pieniędzy.

    -=-

    Jeśli ktoś nie chce pojąć -- w jakim celu sklep pisze o tym,
    co jest oczywiste, na dodatek z państwowego prawa czyniąc
    swoją łaskawość?!

    A może to ja mylę się -- może nie ma nakazu przyjmowania sprzedanego
    towaru w ciągu 10 dni od sprzedania, jeśli była to sprzedaż ,,zdalna''?

    -=-

    A jeśli nie mylę się -- dlaczego sklep nie zauważa, że nie
    bije po mordach przypadkowych przechodniów i nie okrada
    staruszek w dni ustawowo wolne od pracy?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'