  • Data: 2013-05-14 18:29:52
    Temat: Re: Alle drogo na Allegor...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kmtnah$od8$...@s...aioe.org

    > LENOVO A2107A
    > http://allegro.pl/tablet-lenovo-ideatab-a2107a-1ghz-
    4gb-3g-karta-16g-i3233923357.html

    > To coś kosztuje w sklepach z tradycyjnymi półkami mniej niż 6 stów pln.
    > Mam fotki ze sklepów, ale na Noikii, nie na GAce, bo GAcemu skończyła się
    > bateria (depresja jest straszna! -- po godzinie maksymalnego obciążenia
    > bateria potrafi paść zupełnie) a z Nokii nie chce się mi kopiować, bo
    > jest to uciążliwe.

    Nie radźcie mi zesrania się, bo w wyniku takich rad jedynie rozmnażam posty.
    Po zesraniu się sprawdziłem -- półkowy ma dwie SIMki, ten zaś ma 1.5 SIMki. ;)
    (w jednym miejscu ma dwie, w innym tylko jedną)

    Wbudowany modem 3G Dual SIM
    Gniazdo kart SIM - 1 szt.

    http://allegro.pl/tablet-lenovo-ideatab-a2107a-1ghz-
    4gb-3g-karta-16g-i3233923357.html

    W sklepie (Euro AGD -- pamiętam ubiór sprzedawcy, ale wczoraj byłem
    w wielu Euro AGD i nie pamiętam już, w którym sklepie to było) obie
    SIMki chodzą w 3G. Co więcej -- zawsze (czy prawie zawsze) tak jest!!!
    I podobnie uważa pracownik Play -- niemal zawsze dulalSIM oznacza,
    że 3G chodzi na obu kartach jednocześnie...

    (a ja nie znam żadnego urządzenia takiego, w którym na oby SIMkach
    chodzi 3G; co więcej -- nawet 2G i 3G chodzi czasami tak, że w danej
    chwili tylko jedna karta chodzi)

    Za co płacić w sklepach polskich? Za darmo?! Przecież sprzedawcy często
    nie mają żadnego pojęcia o tym, co sprzedają! Nic zatem dziwnego, że nie
    tylko herbatę warto kupić bezpośrednio w Chinach.

    -=-

    BTW -- w sklepie Euro AGD ten tablet ma Bluetooth 4.0 co mnie cieszy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'