  • Data: 2013-05-18 15:23:00
    Temat: Re: Alle drogo na Allegor...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" 51952b7d$0$1221$6...@n...neostrada.pl

    > primo - nie kupuj, idź do sklepu

    Nie chce tego czegoś.

    > sekundo - na pewno to ten widziałeś?

    Nie wiem -- widziałem ten symbol.

    > W ich sklepie internetowym (nie na jaciejakdrogo)
    > jest 6 wersji A2107A od 599zł do 779zł

    W jakim więc celu są oznaczenia typu 'A2107A'
    skoro jedno oznaczenie dotyczy wielu różnych produktów?

    > Ja tam dzwonię jak coś droższego do kupienia mam i jest
    > zupełnie inna gadka przy zakupie przez sklep firmowy.
    > Ceny robią się bardzo fajne.

    Więc może i ja zadzwonię. Co mówić? Że kupuję,
    ale za drogo, czy że nie kupuję, bo za drogo?

    Ja jednak obstaję przy Goclever TAB M723G -- ma wszystko,
    czego mi potrzeba poza szkłem Corninga i HDMi.

    http://goclever.com/pl/pl/goclever_tab_m723g#specifi
    cation <-- specyfikacja 723G

    Mogłoby być jeszcze OVERMAX 7 NewBase WiFi HDMI -- ale
    w połączeniu ze smartfonem, nie jako osobne urządzenie,
    a wówczas mam dla siebie pytanie -- po co mi tablet,
    skoro równie niewygodnie mogę korzystać z netbooka?

    http://allegro.pl/show_item.php?item=3233286636&utm_
    source=neolane&utm_medium=newsletter_okazje <-- 289 pln
    http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/6314538 <-- okolo 474 pln

    -=-

    Moje minimalne potrzeby, to:

    ekran większy od 4 cali dla smartfonu i nie mniejszy niz 7 cali dla tabletu
    Aero2 + zwykły telefon (2G) tak, aby naraz pracowały obie karty
    co najmniej 4 GB ,,dysku'' i co najmniej 512 MB RAMu
    GPS, BT3, USB2,
    niska cena
    dwa rdzenie i częstotliwość nie mniejsza niż 1 GHz
    nie gorzej niż MediaTek
    WiFi b/g/n

    najlepiej, żeby było:

    szkło Corninga (Gorilla Glass)
    RAMki DDR3, nie DDR2
    chip Qualcomma, nie MediaTek
    więcej rdzeni i Hz
    2 razy po 3G na SIMkach
    WiFi a/b/g/n
    HDMI

    Na 10 calach (o ile jest dostateczna rozdzielczość) więcej widać
    niż na 7 calach, ale takie coś jest i droższe, i cięższe.

    LTE na razie jest IMO za drogie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'