  • Data: 2013-04-05 12:33:40
    Temat: Re: Algorytm komponowania myzyki
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/04/2013 22:15, Vax wrote:

    > Raczysz przeceniać wpływ kościoła katolickiego na muzykę arabską,
    > hinduską i wiele innych ;)

    Ale ani tradycyjna muzyka arabska ani indyjska nie używają 12-tonowych
    strojów, nie mówiąc już o "wielu innych". Nie żebym się zgadzał z
    sugestią, że powszechność takich strojów w naszym kręgu kulturowym jest
    wynikiem palenia na stosach muzyków proponujących stroje z innymi
    ilościami dźwięków. Powiem tyle - trochę bez sensu rozwijać ten temat na
    grupie, jak kogoś naprawdę interesuje skąd to się wzięło, to może sobie
    poczytać.