-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <e...@g...com>
<mr7bqo$5fu$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<55d813ae$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<55dadc7d$0$4780$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<55daeba3$0$4780$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<55db006c$0$4783$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<55db1de3$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<55db32d9$0$4765$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<55db4cc4$0$4778$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<11ezb0amile5q$.wk3wuxoicco$.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
In-Reply-To: <8...@g...com>
Subject: Re: Akumulatory 18650
Date: Tue, 25 Aug 2015 10:18:29 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 92
Message-ID: <55dc24db$0$4780$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.164.162
X-Trace: 1440490715 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4780 83.30.164.162:60147
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34986
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 22:14:54 UTC+2 użytkownik J.F.
napisał:
> Dnia Mon, 24 Aug 2015 11:11:29 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
> napisał(a):
>> > A nie wyobraziłeś sobie że jakiś dyrektorciu mógł chcieć
>> > zabłysnąć i
>> > zrobił fikcyjny rozwój fikcyjnego projektu? Przekonał firmę że ma
>> > gotowe rozwiązanie, podczas gdy to w rzeczywistości nie działało?
>
>> Ale ktorego projektu - 787 w calosci czy baterii il-ion do niego ?
>A co się popsuło, baterie czy samolot?
I baterie, i samolot, przez nie.
>> 787 lata, certyfikacje rozne przeszedl, wiec chyba jest dobry.
>-Ile kół ma traktor?
>-Cztery
mniejsza o zarty - jaki scenariusz miales na mysli piszac o celowym
dzialaniu ?
Komu moze zalezec na umyslnym nienaprawianiu baterii, jesli reszta
samolotu jest dobra ?
>> Bo oczywiscie baterie/systemy elektryczne mogly byc niedopracowane,
>> ale ja tego umyslnym dzialaniem nie nazwe. Chyba, ze masz na mysli
>> umyslne wypuszczenie przed dopracowaniem ... no, to sie moze w
>> glowie
>> dyrektora zalegnac ... ale potem powinien szybko dopracowywac.
>W końcu dopracuje. Ale będzie musiał poszukac ludzi, takich co
>umieją, a nie ściemniają. Może trochę potrwać.
Czyli na razie nie potrafia tego naprawic, a nie "nie chca".
>> >> Bo inaczej, to juz by pewnie dotarli do tego co zawiodlo.
>> >> Jakby zarzadowi zalezalo, to szybko by ustalili co.
>> >> A jednak najwyrazniej nie wiedza. Co mnie wcale nie dziwi -
>> >> produkt
>> >> niby prosty, a jednoczesnie skomplikowany, duzo czynnikow
>> >> wchodzi w
>> >> gre i najwyrazniej nie wiedza, ktory jest istotny.
>> > Skąd wiesz że nie wiedzą?
>
>> No to wracamy do umyslnosci - komu zalezy, zeby 787 nie latal i
>> dlaczego ? Prezesowi Boeinga chyba nie, wiec powinien naciskac, aby
>> jednak latal.
>No to powiedz na kogo taki prezes Boeinga naciska. Ilu ma ludzi
>którym wydaje polecenia i od których otrzymuje informację i co oni
>wiedzą o bateriach litowo-jonowych?
prezes ma swojego dyrektora technicznego i kierownika projektu, oni
maja kierownika dzialu elektrycznego i im wszystkim powinno zalezec na
tym, aby samolot latal, premie dostac itp.
Prezes ma ponadto prezesa Yuasa-LP, ktoremu tez zalezy, aby produkt
jego firmy cieszyl sie dobra opinia. Wiec po jednym telefonie wysle
czlowieka, ktory jesli cos znajdzie, to raport napisze. I ten raport
trafi na biurko prezesa.
>Skąd w Tobie wiara że takie problemy rozwiązuje się przez pociąganie
>sznurkami?
Nie nie - to reakcja na twoje "oni wiedza, ale nie powiedza".
>> > [...] Firma straciła certyfikat, odrobienie go trwało
>> > kilka miesięcy, iluś tam klientów odwołało zamówienia, iluś tam
>> > otrzymało swój sprzęt z opóźnieniem (kary umowne, a jakże).
>> > Kosztowało to firmę 20 milionów funtów. Jak myślisz, "wiedzieli"
>> > czy "nie wiedzieli" jak problem rozwiązać? Ktoś tam wiedział,
>> > ktoś
>> > tam uznał że problemu nie ma w ogóle, a cała reszta nie wiedziała
>> > ossochosi.
>> Ale jak juz inny inspektor przyszedl, to chyba jednak szybko
>> rzucono
>> sie na obliczenia i wiadomo bylo co zmienic.
>Trwało kilka miesięcy.
Procedura certyfikacji taka dluga, czy nikomu sie nie chcialo szybciej
?
To moze to nie byl taki istotny produkt dla firmy ?
Czy ktos chcial cos udowodnic ?
>> Gorzej jak sie zapala czy peka i nie wiadomo dlaczego. (*)
>> Komu moze zalezec, zeby dalej nie wiedziano dlaczego ?
>Temu, co się boi dostać po dupie.
I co - jak bedzie czekal, to cos sie polepszy ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.08.15 11:16 yabba
- 25.08.15 11:14 Konrad Anikiel
- 25.08.15 12:10 J.F.
- 25.08.15 13:10 masti
- 25.08.15 17:02 J.F.
- 25.08.15 22:30 yabba
- 28.08.15 15:39 Gof
- 28.08.15 15:53 Gof
- 28.08.15 15:56 Gof
- 28.08.15 16:11 Gof
- 28.08.15 16:22 J.F.
- 28.08.15 17:12 Konrad Anikiel
- 28.08.15 21:57 4...@g...com
- 29.08.15 09:35 WM
- 01.09.15 14:32 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=