-
Data: 2015-09-01 14:32:26
Temat: Re: Akumulatory 18650
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
W dniu 2015-08-25 o 09:19, Konrad Anikiel pisze:
>> No to powiedz na kogo taki prezes Boeinga naciska. Ilu ma ludzi
>> którym wydaje polecenia i od których otrzymuje informację i co oni
>> wiedzą o bateriach litowo-jonowych? Skąd w Tobie wiara że takie
>> problemy rozwiązuje się przez pociąganie sznurkami?
>>
>Boening obiecal 20% spadek zuzycia paliwa, co mialy zapewnic magiczne
>baterie li jon.
>Zmieniajac baterie na inne, tych 20% nie da sie utrzymac.
>Firma zapedzila sie sama w krzywy rog i jest zmuszona trzymac sie
>lijon.
>http://www.frequentbusinesstraveler.com/2013/01/nts
b-rules-out-excessive-voltage-as-cause-for-dreamline
r-battery-fire/
Bez przesady - to ciagle jest samolot na spalinowe silniki odrzutowe,
a nie elektryczny.
Nie wiem ile tam sie da zaoszczedzic na tych bateriach, ale watpie czy
wiecej niz 50kg masy - a my tu o samolocie ktory wazy kilkaset ton.
W artykule sugeruja wymiary samochodowe - wiec raczej 10kg.
Tak wiec jesli nie uzyska 20% oszczednosci, to przynajmniej z 19.99%
powinien z gorszymi aku.
Jakos jednak nie wpadli na pomysl, zeby wyp* w cholere te wynalazki i
wsadzic sprawdzone - wymaga to pewnie przeprojetkowania niektorych
podzespolow elektrycznych, glownie obwodow ladowania, ale chyba czegos
jeszcze, jesli tego nie zrobili.
Ponowna certyfikacja calosci ?
>Znam przypadek firmy, w ktorej konstruktor opracowal metode uzyskania
>miniaturyzacji urzadzenia przy polepszonych parametrach pracy.
>Przystapil do dzialania i wprawdzie uzyskal zalozone rezultaty,
>ale pojawily sie problemy, ktore trudno bylo wczesniej przewidziec,
>bo producencent kluczowego podzespolu ukryl pewne niewygodne dla
>siebie fakty.
>Na pytanie klienta, dlaczego nie poinformowal o tej wadzie,
>producent bezczelnie odpowiedzial, ze nie bylo takiego zapytania.
No coz, coraz bardziej skomplikowane te produkty, coraz bardziej
ambitne uzywanie i naprawde kupe parametrow by trzeba podac, a i tak
sie wszystkiego nie ujmie.
>Jednak chyba wiecej klientow wpedzil w problemy,
>bo wycofal produkt i wprowadzil nowy ulepszony,
>ale o wiekszych gabarytach.
>Konstruktor chcial powiekszyc, dostosowac wymiary urzadzenia
>do nowych gabarytow podzespolu ale ku swojemu zdumieniu napotkal opor
>kierownictwa.
>Okazalo sie, ze zdazyli oni wydrukowac prospekty z wymiarami.
>Zdazyli pozawierac umowy, pobrac kredyty na produkcje.
>Niestety wsrod kadry kierowniczej jest wielu hazardzistow,
>ktorzy podejmuja niepotrzebne ryzyko.
A moze wlasnie nie podejmuja ryzyka - juz je sprzedali, a nie
ryzykowali, ze klient sie nie znajdzie :-)
A moze wlasnie male wymiary byly tu kluczowe dla klientow.
Ale jak widzisz nie tylko zarzad ryzykuje - konstruktor tez
zaryzykowal. Albo nie wiedzial itp..
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?