    Date: Wed, 02 Apr 2014 19:12:50 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane

    W dniu 2014-04-01 18:54, Poldek pisze:

    > Jeżeli uważasz, że przestał respektować warunki umowy czy tam nie
    > wiadomo czego, to zawsze możesz zrezygnować, odebrać 20 zł kaucji i
    > skorzystać z konkurencji :-)
    > W Aero2 nie ma lojalek na 2 lata.
    A ty nie uważasz że nie zmienił warunków?
    Nie takie proste - inwestycja w sprzęt do obsługi Aero2 kosztowała mnie
    coś około 500 zł. Zdecydowałem sie na takie wydatki po dokładnym
    przeczytaniu regulaminu świadczenia usług, a tu przychodzi dzień w
    którym jedna strona postanawia w trakcie trwania umowy zmienić warunki.
    W bardzo delikatny i umiarkowany sposób takie postępowanie nazywam
    oszustwem.
    I żeby nie było - wcale nie płaczę za tym Aero2. Płakałbym gdyby to było
    3-4 lata temu, kiedy to w mojej miejscowości dostępny był tylko EDGE
    firmy Orange, za 50zł z miesięcznym limitem 500MB. Dzisiaj do koloru do
    wyboru - jest sygnał wszystkich operatorów telefonii komórkowej
    (UMTS/HSDPA), a także dwie oferty od sieci wi-fi.