  • Data: 2014-04-02 19:24:58
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-02 19:12, Trybun pisze:

    > A jakby wybrać jakieś inne DNSy? Ja mam ustawione na Open cośtam, a
    > gdyby przestawić je na Googlefree? Opera w Win xp wyświetla komunikat o
    > błędzie DNSów gdy sie próbuję połączyć z Aero2 przez router, a więc może
    > taka zmiana DNSów coś da?

    nie da.
    procedura jest taka, ze w pierwszej fazie modem zapodaje Ci adresy
    lipnego DNSa które powoduje ze cokolwiek wywolasz do przekierewuje Cię
    na strone z captcha. Nie masz Internetu tylko jestes jakby w VPN
    zapodawanego przez Aero. Wiec z innym adresem niz ten co Ci podaje się
    nie połączysz. Procedura bardzo przypomina ostatnio czeste włamy na
    routery (haker podmienia adres DNSu na swoj, dzieki czemu przez niego
    przechodza wszytkie zapytania jakie wysylasz) dlatego obecnie routery
    blokują takie zachowanie. Musiałbyś przez putty wyedytować
    /etc/config/dhcp i zmienić flagę opcji rebind_protection na 0

    --
    @foe_pl