  • Data: 2014-04-02 21:57:46
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 533c44f9$0$2365$6...@n...neostrada.pl

    > A ty nie uważasz że nie zmienił warunków?

    Ja uważam że to odstąpienie od świadczenia usługi bezpłatnego dostępu.

    > Nie takie proste - inwestycja w sprzęt do obsługi Aero2 kosztowała mnie coś około
    500 zł. Zdecydowałem sie na takie wydatki po
    > dokładnym

    Ja też kupowałem pod Aero2. I raczej niemal cała Polska tak uczyniła.

    > przeczytaniu regulaminu świadczenia usług, a tu przychodzi dzień w którym jedna
    strona postanawia w trakcie trwania umowy zmienić
    > warunki. W bardzo delikatny i umiarkowany sposób takie postępowanie nazywam
    oszustwem.

    > I żeby nie było - wcale nie płaczę za tym Aero2. Płakałbym gdyby to było 3-4 lata
    temu, kiedy to w mojej miejscowości dostępny był
    > tylko EDGE firmy Orange, za 50zł z miesięcznym limitem 500MB. Dzisiaj do koloru do
    wyboru - jest sygnał wszystkich operatorów
    > telefonii komórkowej (UMTS/HSDPA), a także dwie oferty od sieci wi-fi.

    Dla mnie Aero2 jest potrzebne tylko poza mieszkaniami.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'